missmam Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hvor kan jeg bestille julkort ? Fine, helst med flere bilder på ! Håper noen vet !!! Vet o kortshop.. men jesus å dyrt det var!
meg & mine små Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Vi har brukt fotoknudsen. Har bestilt der flere ganger og er veldig fornøyd. Men selvsagt det er litt dyrt, men det er jo jul bare en gang i året;)
Lillegutt og jeg Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg har bestilt mye på www.optimalprint.no og er veldig fornøyd! De har ikke julekort med mulighet for mange bilder på, men likevel mange fine! Og billig! Ellers har jeg også besilt en del på nfoto.no.
missmam Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 men går det an å ha flere bilder på et kort der da?
mammasgo`jente Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Har bestilt på vistaprint.no. Veldig fine, veldig godt utvalg og veldig billig!!
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Sjekk denne linken jeg har lagt ut tidligere. Her må du skrive dem ut selv da. Men kan få masse masse bilder med http://www.dinbaby.com/forum/thread/10889373
Sunshine2222 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Har også brukt Fotoknudsen, der kan du lage masse kult selv :-)
¤ my precious ¤ Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 www.vistaprint.no www.optimalprint.no www.nfoto.no www.foto.com www.fotoclick.no www.elitefoto.no www.eurofoto.no Alternativet er jo å bruke photoshop, eller et lignende program, og klippe og lime sammen flere bilder i ett....om du skjønner :-) Jeg har lagt ut julekortbildet som jeg har laget(på prfoilen min), det er 4 bilder som jeg har klippet og limt sammen til ett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå