Muffinsmamma Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Min gutt er et og et halvt, og jeg syns det er en krevende periode. han vil masse ting, men gjerne ting som å leke med fjernkontrollen, støvsugeren, strykejernet, trykke av og på vaskemaskinen, skru på ovnen, osv osv osv..når jeg avleder ham kan ha bli så sint, men det går over. også vil han ha ting, og får han det ikke blir han like sint. også er det frustreende at han ikke kan forklare hva han vil og man ikke kan forklare ham hva som er greit og ikke...sukk:) men en veldig morsom alder da!! mye babling og herming og kos og latter.
Snuppa! Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jenta mi er 2 1/2. Jeg syns den mest travle tiden starta for et par mnd siden,går litt bedre nå når hun har fått litt mer vett og forstand Men er nok denne 3 års trassen vi er midt oppi,travelt ja..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Kan bare svare for årene frem til nå: 5,5. Og av de var det perioden rundt to år som toppet seg: han ville masse, men fikk ikke til, og på toppen av alt var det så som så med kommunikasjonen. Slitsomt når ungen hyyyler og man ikke er i nærheten om å forstå at han vil tegne hest i stedet for å bygge klosser. I tillegg var han jo såkalt kronisk syk på den tiden (viste seg å ikke stemme) så ble mange feberdager og vondter og unge på armen og netter på sofan eller på yttertrappa.
*Minnie Mus* Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Definitivt tiden fra nyfødt til 3-4 mnd. Eldstemann sov ikke på natta i den perioden og kunne skrike leeeeeenge.... Aldri følt meg så trøtt og hjelpesløs før....
Northernlights Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Siden jeg ahr vært mor i 23 år,så kan jeg svare følgende for meg selv,iallefall: 2 årsalderen!! Grøss...mye trass her i huset,iallefall. Men nå er ikke alle like sta,da. Har hatt meget bedagelige 2 åringer,men også som den jeg har nå;MEGET bestemt liten herremann! Og rundt 6 årsalderen. Den var slitsom. Sutreperiode deluxe.. Og har man jenter; den berømte puberteten er ikke å komme bort fra er slitsom for begge parter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå