Gå til innhold

Sunze :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Har du lyst til å se hva kjønn som skuler seg i magen min og om jeg går til termin...?! :) Jeg født 03.03.81 samboer 11.11.81 og har termin 14 april... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte litt på en liten ting til hvis du vil, vi har bydd på hus i dag og er veldig spente på om vi får det eller ikke, budet skal stå til mandagen, kan du se hvordan det går?:) Kunne du ikke se noe kjønn forresten? Tusen takk for svar :0)

Skrevet

Angående hus - nei huset får dere ikke på budet dere har lagt inn.

Angående kjønn litt usikker ; får definitivt jente - sjelen har iallefall vært jente i forrige liv. Send meg en ny melding når du er gravid - så skal jeg gå inn på nytt da.

Skrevet

Tenkte jeg måtte gi deg tilbake meld. på det her, for det stemte veldig, selger vil ikke godta bud og vi vil ikke gi noe mere :) Kan du forresten se om vi finner noe hus snart? Men skjønte ikke helt hva du mente med å sende deg en ny meld når jeg er gravid, jeg har termin i april så er jo veldig gravid....?! :)

Skrevet

Ser forresten at jeg har skrevet feil ang. fødsels dato til samboer, det er 11.11.82 og ikke 81....

Skrevet

Beklager skrivefeil angående når du er gravid :-0.. går litt fort i svingene -mente når det hadde gått litt tid. Jente , ei tulle.

Angående huskjøp - huset dere ender opp med vil komme i mars 2008, rask budrunde.

Nyt svangerskapet :-)

Skrevet

Tusen takk :) Tror ingen som har spådd meg før har treft så bra, så det her var virkelig gøy, blei nesten litt paff når jeg leste svar :) Da får vi bare se om det stemmer med jente, samboer er også sikker på at det er jente, men ville ikke vite på ultralyd så da finner vi det ikke ut før i april :) Super masse takk for svar :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei :) Skulle spørre deg igjen når det hadde gått litt tid ang kjønn... Veit ikke om du ser det mer tydelig nå jeg?! :) Vill også si at vi akkurat har vært gjennom en rask budrune og flytter i mars :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...