tøffereentoget Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har 2-3 katter som sniker seg rundt huset vårt hele tiden. prøver å komme seg inn i garasjen osv. Kan nesten ikke ha døren på gløtt engang uten at jeg blir redd for at det skal komme seg inn. Vi har ikke katt selv, så skjønner ikke hvorfor de er så interessert i å være rundt her. Er det noen som har gode råd så de ikke vil trives så godt rundt huset vårt? middel eller lignende? :-)
Northernlights Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Appelsinskall OG cayennepepper!!
s@skretting Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 uff da,kjedelig med sånt;(...men på felleskjøpet selger de noe som heter "katt deg vekk",det er veldig effektivt.Prøv det du,og lykke til.NB!!! de har noe blått gelelignende stoff i dyrebutikker,DET er VELDIG effektivt.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Gjør det noe om det er katter rundt huset da?
tøffereentoget Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Takk for gode råd... skal prøve alt! Ja, det gjør noe å ha katter rundt huset når man ikke kan ha døra oppe engang fordi de prøver å snike seg inn i huset! og ikke er jeg noe glad i katter heller! Så derfor ønsker jeg de vekk!
Northernlights Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Kattpesslukta er ikke akkurat attraktivt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå