Gå til innhold

Jeg tok en test i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men den var negativ...Jeg er 4 dager på overtid.Kan det være at den er positiv dersom jeg tester på nytt om noen dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet neg 5 dager på overtid, men positiv 9 dager på overtid :-)

Skrevet

Ok.Men jeg er så himla utålmodig...hehe. Lyst å ta en til test nå..men det er vel ikke akkurat noen vits i... Jeg har jo ingen tegn på at jeg kan være gravid heller da...Men likevel har jeg en følelse av at jeg kan være gravid...hmm.

Skrevet

Jeg er også 4 dager på overtid, og lurer på om jeg skal ta en test i morgen... Eller om jeg skal vente noen dager til... Har en liten følelse av at jeg kan værer gravid, men er jo ikke sikker da. Har vært litt småkvalm om morgenen de siste dagene også... Håper jeg klarer å vente noen dager til, men er ikke helt sikker!

Skrevet

Man blir fort utålmodig ja..det skal være sikkert. Noen andre her inne som først har testet negativt,så positivt? om jeg ikke er gravid nå...så er jo det helt ok også...men kjente jeg blei litt små skuffa når det ikke kom to streker....hehe.

Skrevet

Jeg testet negativ 2-3 dager på overtid, og svakt positivt ca 6 dager på overtid... Nå er vesla snart 6 mnd gammel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...