Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg trøtt og sliten.....har hatt regelmessige rier siden 5 i dag tidlig, men de er sånn ca hvert 10 min...av og til 12-13 min. (Tegningsblødning i 6 tia i dag tidlig)

Noen som har en ide om hvordan få det ordentlig i gang????

.....ser ut som denne fødslen kan ta tid ja....*hmph*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da.. kjedelig at det skal ta så lang tid, men du er heldig som er i gang!! Nå kan du vel tenke på å reise til sykehuset??

Skrevet

Prøv å bruk tyngdekraften mye, det stimulerer oxyticinet :-)

Fikk tips av yogalæreren at hvis riene er svake, kan man prøve å sitte på huk i 5 min, kanskje du kan prøve det og si om det funker? ;-)

Lykke til!

Skrevet

dette prøves NÅ!! Sambo ble tvunget til å massere føttene mine i 10 min nå! 10 min på hver fot!!;)

Hvis det ikke funker får jeg jaffal en deilig massasje;)

Skrevet

uff, sitter her selv med rier jeg.. Ringte til føden og fikk beskjed at så lenge jeg klarte å snakke mens det pågikk så kunne jeg bare være hjemme.. Har rier med 5 min mellomrom, og det starta med kraftig nedpress når jeg våkna klokka 0700 i dag- og så ble det bare vondere og vondere utover dagen.. fikk også beskjed om å slappe av masse, -man trenger energien! Nå er det helt usannsynelig vondt når det står på, men jeg klarer fortsatt å snakke, samt at jeg fungerer bra imellom riene.

Lykke til, håper det tar seg opp tid deg også! -selv om jeg ikke unner noen denne smerten!!

Skrevet

Hehe...da er vi to som har fått den beskjeden fra jordmor:)

Hun sa også at hvis det stoppet opp var det bare bra for modningen...men det har tatt seg opp igjen her...så nå er det bare å håpe at det skjer noe action i løpet av natten!!!!

Lykke til til deg også!!!!

Ps. selv om smertene er vonde er det godt, for da er vi nærmere målet vårt :)

Skrevet

ja, her er det full rulle! De ligger på rundt ett min om gangen nå så! Snart er vi sannelig i mål ja! :-) Håper jeg kommer meg på sykehuset før det blir alt for sent iallefall! Det hadde vært utrolig greit å fått det unna nå som vi har holdt på i så mange timer.

Skrevet

Joda, har rier som svinger mellom 2- 6 min mellom hver gang...er stuptrøtt, men de er så vonde nå at det er uholdbart *auuuu*.

Når er det igrunnen man skal ta kontakt med sykehuset fro evnt sjekk osv?

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ringe med en gang riene begynner å bli noenlunde regelmessige eller når vannet går, så de kan avgjøre utifra svarene mine hva som skal gjøres videre.

Så har det vel litt med hvor lange riene er, og hvor vonde de er...

Bor du langt unna sykehuset?

Hvis ikke kan du jo kanskje dra innå få en sjekk, så sender de deg evt. tilbake hvis du ikke er godt nok igang...

Uansett så har du lov til å ringe akkurat når du vil, så hvis du føler for å snakke med dem så ville jeg gjort det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...