Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 dør virkelig haley idag???triste greier! er helt hekta jeg!!!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 nei heeeeldigvis... ska jo finne ut av dette med babyen
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 farskapspapirene for at scott er faren og ikke kim ble klusset med slik at de fortsatt tror d er kim som er faren til babyen til haley. Tror d e noe slikt som at nå som haley og babyen er der ute vil de trenge noe sykehushjelp og der vil de finne ut at kim ikke er faren men at scott er... er hektet jeg også så enten må andre svare her ellers går jeg inn på hjemmesiden og leser hehe
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 hehe, de finner endelig ut at scott er faren, tror det kommer i en episode om ganske så kort tid!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 haha;).. nei hun dør ikke! søstra mi bor i england og de ligger 2 sesonger foran! så hun har fortalte meg alt som skjer , blææh.. men like spennende forde! sitter å venter på at de tingene hun sa skal skje.. de får snart vite at han er faren så slutter de i serien, flytter dit alle flytter til byen som vi aldrig får se.. der broren til hayley bor.... happy ending...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå