AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Når begynner de normalt med dette? Noen her som har litt "tunge" babyer og har det noe å si på når de ruller seg fra mage til rygg el. omvendt? Jenta mi er 4 mnd og ruller ikke av seg selv, synes heller ikke det er stas å bli rullet.. :0) Kan det være fordi hun er såpass god og rund at det er litt vanskelig? Hun får bare mm så hun er ikke usunt tjukk altså..:0) Skal man øve på dette eller bare la de rulle når de gjør det selv?
En Prins + Prinsesse Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 gutten min er god å rund, å han rullet første gang når han var 3 1/2 mnd gammel. da rullet han over på magen! ryggen gjorde han det litt før.. jeg trur det bare er forskjell på ungene når de gidder å prøve det ut, å jeg tviler sterkt på at det har noe med at de er runde å gode å gjøre. jeg kjenner flere som har "tynne unger" som er 5 mnd å ikke har begynt å rulle enda så...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Frøkna mi blir 6 mnd. i morgen, og hun skal IKKE rulle rundt selv:p Og det er ikke det at vi ikke 'trener' altså, men hu skal bare ikke. Hun er nok litt tung i rompa da;) Men får da håpe d skjer engang:P Hun greier å bikke slik at hun ligger på siden da, men hun skal ikke lengre..hehe. Men jeg var akkurat maken selv, skulle aldri rundt. Og jeg krabba aldri, plutselig en dag gikk jeg bare:P Var ganske god og rund selv;)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Gutten min rullet for første gang for noen dager siden, 3,5 mnd og veier nesten 10 kg, så tror ikke det har noe å si om de er gode og runde eller ikke. Vi trente litt på det i forkant, og plutselig så fant han ut av teknikken. Nå ruller han rundt så fort jeg legger han ned på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå