Filip sin mamma <3 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 som en ekstra jobb? hvor ofte vasker dere,og hva tar dere i timen,uken eller mnd? holder de som "ansetter" deg vaskemidler selv? jeg har fått en forespørsel på om jeg vil vaske hos noen,men jeg aner jo ikke hva jeg skal ta i betaling.. hjelp?!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Har ikke vasket hos andre siden jeg gikk på videregående, og prisene er litt forandret siden det Men kan jo svare på vegne av den andre siden, vi har en dame som vasker hjemme hos oss annenhver uke. Hun tar 120 kr timen, og hos oss så får hun minst 240 kr uansett om det tar kort tid, og hun får for hver påbegynte time. Noen ganger trenger jeg ikke annet enn gulvvask og vask av bad, andre ganger mer. Jeg holder alt av rengjøringsmidler, hvis det er noe hun trenger sier hun ifra og jeg kjøper inn til neste gang hun kommer
Filip sin mamma <3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 takk for svar! er det fler? har jo ingen referanser,og er redd for å ta for mye(virke grådig) samtidig er jeg jo i full jobb utenomog må gjøre dette på fritiden min,så jeg har jo lyst til å sitte igjen med litt...
Phantom´ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 samme som hun over her hos oss. Betaler 120 pr time. Jeg holder alt av utstyr. Tror den prisen er ganske normal.
Plutte Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Vi har en dame som vasker hos oss, og betaler henne 100,- kr timen. Dette er det hun har sagt selv at hun skal ha. Hun jobber i ca 2 1/2 time og får 300,- Tror det er ganske vanlig pris, da vi har hatt andre før henne som har kostet det samme. Vi holder alt av rengjøringsmidler. Tenker at du kan godt ta 120-130 kr timen uten å virke skamløs... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå