Meg, J & L Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 hehe... I det eg skreiv det, hørtes det ut som eit fly eller noe..Ikm 47.. I dag har eg Ikm... Testa i dag tidlig..Negativ, men ingen tante endå.. Og sist fikk eg ikkje positivt før fleire dager seinere. Så no har eg bestemt meg for å vente til "fræddan". (noe eg ALDRI kjem til å klare) men ok, får no prøve.. Kordan går det med dekan då?? **Håper** hadde vel IKM i går? Får du noe kryss på pinnen?? Og de andre? Like utolmodige som meg?? Har INGEN tegn til hverken TR eller spire.. Kansje eit positivt tegn.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Halloen. Jo, denne jenta er også veeeeldig utålmodig, har svidd av 3 tester allerede... og nå kjenner jeg at motet blir mindre og mindre. Venter TR mellom i morgen den 21 og lørdag 24. Har hatt sykluser på ca 33 dager, men hadde en MA i september så jeg vet ikke nå.. hadde positiv el test på dag 16, noen som kanskje tilsier er syklus på ca 30 dager? Hva tror dere, tester jeg for tidlig? LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!
studentsnuppa81 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Tenkte teste i morgen tidlig, onsdag 22. Skal på julebord på kvelden, og tenkte at dersom jeg tester negativt så tar jeg meg en pils Er da tross alt 17-18 dager siden siste aktive prøving med mulig EL. Ønsker seff positiv test, men dersom jeg tester negativt skal jeg hvert fall kose meg litt på julebord.
Meg, J & L Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Hei Turva!! Ja, altså, eg ville venta med å teste til 23. kansje.. Hvis det er 24 som er din ikm, så er det jo ikkje sikkert det slår ut før noen dager etter det igjen.. Ha tolmodighet! Så lenge TR ikkje kjem,er jo det bra!!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Heisann alle sammen:-) Jeg er så utålmodig som bare fy....Har nesten problemer med å konsentrere meg på jobben pga at det er bare en ting som står i hodet for tiden...Har IKM på søndag, men blir nok nødt til å svi av en test allerede torsdagen..var helt bestemt på å vente til frædan her også, men jeg har innsett at det er helt umulig:-) hehe. Har så lite symptomer...er så redd for å bli skuffa, men sånn er det jo bare..gruer meg for å teste, men er bare nødt for det er jo så spennende!!
Meg, J & L Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Det er bra å ikkje ha symptomer!! Når man har "alle" symptomer, er man garantert ikkje gravid! Men hvis du ikkje trur du er gravid, så er du det!!! Snakker av erfaring
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Åååå, du er snill:-) Føler meg absolutt ikke gravid!! men har erfart det samme som deg, når jeg gikk gravid med sønnen min var jeg bombesikker på at jeg ikke var gravid, men joda!! Sist pp følte jeg meg veldig gravid, men var det ikke!! Det blir spennende å se om vi hopper over i 1.tri denne pp:-)
Meg, J & L Skrevet 20. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2007 Ja Fikk sønn eg òg.. 13.06.06 du da?
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 jeg har ikm på lørdag... men har ingen forhåpninger... gubben her jobben 100% natt, så det er litt vanskelig å få til noe.... når man har så mye som skal skje ellers også... tok noen el tester, men fannt ikke ut noe.... så vi får se....
Meg, J & L Skrevet 20. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. november 2007 Forresten, husker deg!! Du hadde ein sønn på 2år, og var veldig uheldig i uke 19 sist gang??
Meg, J & L Skrevet 20. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2007 Sv: Skravletråd for oss som har IKM uke 47. 20:44 11.11.2007 Heisann! Jeg har IKM 25. November..Lenge til..Testa positivt på EL-test i dag:-)Er i min 2 pp etter ma for 3 mnd siden. Ventet til jeg fikk mensen etter ma før jeg gikk inn i 1pp. Da misset jeg totalt på EL som kom på dag 23 i syklusen, skjønte jo ingenting og trodde jeg var gravid..Mannen min var selvfølgelig bortreist i den perioden i tillegg, så det ble ingen spire på oss i forrige mnd. men nå virker det som syklusen har stabilisert seg litt, for i dag er jeg på dag 16 i syklusen og det er litt mer normalt for å være meg. Har en sønn på 2 år, og egentlig skulle vi blitt foreldre igjen da han var 2,5 år, men slik ble det dessverre ikke. Fikk sjokk da vi kom på rutineultralyden i uke 19 og fikk vite at babyen vår var død. Den hadde riktignok dødd i uke 14. Ble satt i gang dagen etter ultralyd og fosteret kom ut på vanlig vis etter mange psykisk og fysisk tunge timer. Vi har fått det hele på ganske bra avstand nå, og ser fram til å prøve på nytt med friskt mot. Lykke til alle sammen, kjekt at vi har en skravletråd:-) Kjekt tidsfordriv i den laaaaange ventetiden frem mot IKM. aug-mamma *2 pp etter ma* [svar på dette innlegget] Sv: Skravletråd for oss som har IKM uke 47. 21:41 11.11.2007 Det er når eg les slike sterke inlegg som hos deg aug-mamma eg ikkje har eit ord å sei etterpå. Kjenner bare at eg beundrer deg! Det er alt eg vil sei. LYKKE TIL!! *Vossafår*
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. november 2007 #12 Skrevet 20. november 2007 Ja, det stemmer. Sønnen min er født i Juli - 05. Så han er i en herlig alder nå:-) Din er vel i den veldig aktive fasen nå? Litt kavete akkurat rundt 1 års alderen når de ikke forstår konsekvensene av det de gjør:-)
Meg, J & L Skrevet 20. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. november 2007 Det blir spennende Sigyn!
Meg, J & L Skrevet 20. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. november 2007 hehe,jepp!! Det kan eg skrive under på!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 20. november 2007 #15 Skrevet 20. november 2007 Hehe, en glemmer så fort, men var på besøk hos en venninne som har en 1 åring, og hun klatret på alt og var høyt og lavt hele tiden. Da fikk jeg flashback.Hihi. Vanskelig å føre en samtale for en må jo ha øynene på barnet hele tiden, men det har sin sjarm det og, for all del:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå