Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har skjønt at jeg skal prøve med et par teskjeer de første gangene, Men hvor lenge og hvor mange ganger for dag? Når skal/ bør jeg øke grøtmengden? Skal jeg gi mme rett etter grøten eller??? Huff kan ingenting om dette!!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Glemte en ting. Det fionnes så mange forskjellige typer grøt til det første stadiet, hva er best risgrøt eller havre?? Lillegutt er 3 mnd
Bippe77 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Lurer jeg på også... så du er ikke alene!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg begynte med grøtintroduksjon på formiddagen, ca 2 time etter mme. Da var han ikke skrubbsulten og dermed villig til å prøve noe nytt. Vi begynte med maisgrøt. ville ikke ha risgrøt. De anbefaler å begynne med en grøt uten gluten, så dermed ventet vi med havregrøten. Første dag fikk han grøt av 1ts pulver, andre dag 2ts pulver, da vi var opp i 4ts pulver fortsatte jeg med samme mengder i noen dager. Så økte jeg igjen med 1ts pulver til dagen. Etter to uker økte jeg med 10ml pulver per dag... Han får vann til grøten. Først fra sprøyta siden han ikke ville drikke det av flaska og nå av flaska. Håper fikk svart på det dere lurte på :-)
nurket4a Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Skal vannet være kokt og avkjølt? Det som gies på flaske.
Love my kidz Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ja vannet må være kokt og avkjølt, gies lunkent. Dersom det har stått i kjøleskapet en stund og blitt for kaldt, lunker du det opp i vannbad eller micro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå