Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hvor lenge skal riene vare hver for seg? Jeg tror nemlig riene har startet, men de er fortsatt for svake til at noe vil skje helt enda tror jeg.. Men kjenner at dette er vondt!! Har hadd kraftig nedpress siden klokka 0700 i dag tidlig og det har utartet seg til å bli kraftige smerter i mage og rygg og det kommer ofte! Har fått sovet noen timer så de er som sagt ikke så kraftige at jeg stresser noe enda. Håper de er effektive og at lillejenta kommer nå snart da!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 hei:) riene varer mellom 20-30 sekunder... er det langt fra deg til sykehuset??
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 oida... bor fem min unna sykehuset så det går bra. Men fra "vondte" starter til det slutter til meg er det 30-40 sek.. og det er ca hvert fem min.. kjenner det både foran og bak om man kan si det.. Men trodde da det skulle være vondere enn dette når det er igang?
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 det er sikkert i begynnelsen da.. noen har ikke spesielt vondt i det hele tatt.. jeg tror jeg ville sjekket åpning snart.. venninna mi fødte for 14 dager siden.. hun drøyde i det lengste.. 20 min etter hun ankom sykehuset var jenta født.. det var ikke spesielt vondt til og begynne med men det vil nok øke på... fra 7 cm til 10 er nok de vondeste... lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå