Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Kom Ragna Marie til verden. Hun kom etter at jeg dagen før ble lagt inn på sykehuset med for høyt blodtrykk. Klokka halv fire starter små korte rier, og innen klokka var elleve så var fødselen i gang. Da hadde jeg 5 cm åpning og ble lagt inn på fdestua, da noe av vannet som kom var litt misfarget. Klokka 12 hadde jeg full åpming og 28 minutter senere var hele fødselen over. Hun kom i full fart og er verdens skjønneste unge. Fødselen forløp uten noe smertestillende og var enkel og grei. Jeg har vært heldig med hele prosessen. Nå har vi kommet hjem og skal bare kose oss i dagene som kommer.
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Nei, du tuller??! Heter din lille Ragna Marie?! ÅÅÅÅ så nydelig navn! Min bestemor het det, og jeg synes det er sååå utrolig fint, men sambo er absolutt ikke med på det navnet =((( Har aldri hørt det i bruk før, annet enn på min avdøde bestemor, så nå ble jeg begeistret kjente jeg Gratulerer med tulla, og nydelig navnevalg! Kos dere
jente08&jente2010<3 Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 gratulerer så mye med babyen:) og for et nydelig navn:) tanta mi heter Ragna Margrete, artig og se noen som bruker det igjen:)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Gratulerer med jenta, flott at det gikk så fort og greit da. Flott navn, ikke så ulikt det vi har tenkt på... hvis det blir jente, da... Kos dere masse i tiden fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå