Gå til innhold

Nå trenger jeg hjelp jenter!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 5 år siden lot jeg eksen min ha anal sex med meg. Det var langt ifra godt men det skjedde uansett. Dum som jeg var fortalte jeg min forlovede om dette. han syntes det var veldig dårlig gjort at han ikke fikk lov når jeg lot xèn min gjøre det. Han lover å være VELDIG forsiktig men jeg fikk skrekken etter sist. Jeg har lovet han at han skal få det mange mange ganger men jeg feiger altid ut. Det siste jeg lovet var at han GARRANTERT skulle få gjøre det før babyen kom. Dette skjedde jo åpenbart ikke.

Hva syntes dere jeg skal gjøre? Jeg har jo lovet han det men har ikke lyst.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Hvorfor vil han når det er noe du ikke vil og som gjør vondt for deg? Rar kjæreste

Skrevet

Vis du ikke vil så si NEI! du ødelegger så mye med å tvinge deg til å gjøre noe du ikke vil... forklar han at hvordan du føler. å om ikke d hjelper så spør om han vil ha noe stor trøkt langt oppi rassn...

å om du ombestemmer deg: bruk kondom og glidemiddel!

Skrevet

Om du ikke har lyst, skal du garantert IKKE gjøre det. Du kan si det var vondt evt, og det er ikke noe du vil gjenta. Men, det kan faktisk være godt med masse glidemiddel, eller hvis du er veeeeeeeeeldig kåt da.. hehe! Han må selvfølgelig være forsiktig, men aldri uten glidemiddel vil jeg si. Har opplevd en gang hvor det var dritdigg, og en annen hvor det bare var VONDT!!! Men det kan gå ann..;-D

Skrevet

Jeg hadde nekta... uansett om jeg hadde i et svakt øyeblikk lovt det....

Hihi:)

Skrevet

Tusen takk for svar jenter.. dette er litt frustrerende for meg, og også for samboeren..

Vi får se hva vi gjør.. jeg er redd for å gjøre det pga er redd det skal gjøre like vondt som første gang.. men hvis man er forsiktig og bruker glidemiddel så kan det jo kanskje være godt.

Vi får prøve å gjøre et forsiktig forsøk en gang og hvis det ikke går så glemmer vi det!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...