marita*mamma*har fått jenta Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 hva holder dere på med?når er termin?
Nyttårsgull i den store magen Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Heia! Jeg bor i Sandnes og vi venter en gutt 1 januar. Jeg er ennå på jobb, og skal jobbe ut 7 desember. Dagene mine går til jobb og hvile enn så lenge. Jeg kjenner jeg gleder meg til å få litt bedre tid og overskudd når permisjonen starter.. Hva gjør du og hvor bor du? Så du også var født i 83, det er jeg og! :-) Kanskje vi sees på føden eller i barselgruppe?!
sydilla Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jepp, bor på Sandnes, er sykemeldt og har termin i februar.
arwn&constanse<3 Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Eg bor i stavanger og har termin 12. januar:) Går på videregående skole:)
Lykkeli med nr 3 på vei Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Bor i Stavanger. Er sykemeldt pga bekkenløsning, så det er rolige dager. Prøver å komme meg ut hver dag da, som feks cafe, besøk eller handle. Er snart ferdig med julegavene hehe en snartur her og en snartur der... Enn du da?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 jeg bodde i sandnes for et par mnd siden men nå har jeg flytta til orstad.i januar flytter jeg til klepp stasjon i nytt hus som jeg gleder meg veldig til.jeg har termin den 29 desember og venter ei jente.har ei jente fra før som blir 5.hun ble født ved keisersnitt så denne gangen ser det ut som jeg kan få en vanlig fødsel.skal bli spennende det. har vært fult sykemeldt siden uke 30 pga bekkenløsning.
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 hmm ja....kansje vi har sett hverandre før da.er du fra sandnes?gått på skole der?
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Jeg er fra Stavanger, men bor i Oslo
Månestrålen :-) Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Jeg er 29 og bor også på Orstad. Har termin 27 november. Kun 1 uker igjen :-) og håper det skjer noe snart. Har en gutt på 3 fra før og venter jente denne gangen.
3småskatter:0) Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Heisann:0) Jeg er fra stavanger og venter ei jente med termin 7 Januar. Har ei jente på 4 1/2 år og en gutt på 13 måneder så det blir bare 15 måneder mellom den yngste og denne lille:0) Jeg har fått bekkenløsning så jeg er 100% sykemeldt...må innrøme at det er litt kjedelig å bare gå hjemme. Det blir mye stillesitting siden eg slite med å gå. Får prøve å finne meg noe å holde på med...kanskje noe håndarbeid eller lignende. Har dere noe forslag så tas det imot med stor takk:0) Klem:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå