Gå til innhold

kosebamsen dreper i bilen.....(link)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iflg denne kan man jo strengt tatt ikke ha med så mye som en håndveske i bagasjerommet en gang... Jeg har masse i bilen, men er mest obs på å ikke ha noe på "hattehylla" eller andre steder opp i bilen. Noe må man jo ha med, og jeg slenger det stort sett i gulvet.

Skrevet

Det der tenker jeg alltid på når jeg er ute og kjører, men det flyter litt av leker og sko i bilen,for de kommer av gutten så snart han sitter i bilstolen sin.

 

Best at det ligger på gulvet.Og ikke løst i fks ei stasjonsvogn, baki der.

Ting kan sikres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...