Miss L å di Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hører jo så mye om vaksineskader o.l. men tør liksom ikke helt å la være heller.... Hva mener dere om vaksine, bivirkninger og skader? Mener å ha hørt at blant annet autisme kan skyldes vaksinasjon... Men hva om jeg ikke vaksinerer og barnet blir sykt? Da kommer jeg jo aldri til å tilgi meg selv.. info om vaksiner : www.vof.no
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Masse slike debatter før, men kan svare.. Jeg har vaksinert Daniel. Og angrer ikke. Han har ikke vært syk en eneste gang som bivirkning av sprøyta. Det kan jo skje senere, men tviler sterkt på det. Og da vil det komme i en annen form - men tviler sterkt på at vaksinene vi har i Norge er slike som de var før. Selv er jeg blitt vaksinert for alt og er helt frisk. Tenker du på hjernehinnebetennelse vaksinen, så er IKKE det den vaksinenen som ikke er god. Denne vaksinenen er det alle barn som sto i fare for eller hadde hjernehinnebtennelse fikk, men nå får altså alle barn i Norge denne vaksinenen. Spurte HS. Vaksine er en selvfølge for MEG og MITT barn.
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg vaksinerer. Vi har fått bivirkninger på nesten alle (er 15 mnd nå), men dersom det betyr at hun ungår sykdommer siden så gjør jeg det med glede. Ja, det har vært tilfeller av alvorlig sykdom som kan skyldes vaksiner, men det hører til sjeldenhetene og dessuten forbedrer de jo vaksinene med jevne mellomrom. Dessuten, derosm du ikke vaksinerer barnet ditt, så vil det jo være bærer av en sykdom som man ved vaksine prøver å få bukt med. Ikke noe særlig det heller.
~sjiraff~ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg har vaksinert jenta mi. Men må innrømme at jeg er skeptisk til vaksiner og mulige bivirkninger. Synes man får altfor lite informasjon av norsk helsevesen på det omtrådet. Har en søster som har mye problemer, muligens pga vaskine. Men hvordan kan man få besvist noe sånt? Det skal tiår med forskning til for å kunne avdekke noen sammenheng. Og allikevel så er det vanskelig å si med sikkerhet at f.eks hjernehinnebetennelsevaskinen som ble utprøvd på 6. klassinger for 25 år siden har en sammenheng med ME i dag (noen hevner dette). Jeg synes det er vasnkelig å vite hva som er det beste, hva riskioen kan være. Men vi valgte allikevel å vaskinere fordi vi heller ikke turde å la være.
Miss L å di Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 vålerenga12_&_Daniel: Er ny her jeg, så tidligere debatter var før min tid. c",)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Miss L og Kristian Da ønsker jeg deg velkommen inn hit!
Løven,fisken og vekten Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 jeg har blitt vaksinert,dattera mi har blitt vaksinert og sønnen min skal også vaksineres....har ikke noen betenkeligheter med det i det hele tatt..
Gjest Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Har ikke vaksinert noen av jentene mine. Den eldste er 7 år og minste snart 7 mnd. Satte meg ordentlig inn i det. Det var mitt valg, ikke det enkleste for meg, men jeg er veldig glad for det i dag. Det jeg var mest redd for med nummer 1, var kikhoste det første året. Men ammet og styrket immunsystemet hennes så godt jeg kunne. Jeg styrker immunsystemet fremdles immunsystemet deres. Til syvende og sist er det hver og en sitt valg og derav ansvar. Gode tanker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå