Sessa ruger igjen... Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Holder på å lage en variant av sitronkyllingen kokke-Lise laget på frokost tv i dag! Det lukter utrolig digg, men jeg er ingen stor kokk så jeg er spent på om det smaker like godt. Bare 15 min igjen nå!!! hihi
mamma`n til Jonathan Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Blir sikkert kjempegodt:) Bon apetitt
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 å det hørtes spennandes ut:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Hvis dette blir godt skal jeg lage det ofte! For det var drit enkelt og føles litt mer fansy enn fiskekaker o.l. Nå er det 5 min igjen... men mannen har ikke kommet ennå. CRAP!
mamma`n til Jonathan Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Ja det er jo bare så typisk Sånn er det her i huset oxo :/ Får håpe han kommer snart da:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Tenkte oppdatere hvis noen er interessert. Maten luktet mer enn den smakte. Må nok gnikke og gni litt mer så smakene setter seg neste gang. De gjorde jo ikke det på tv!? Men godt var det! Og lettvindt! Kanskje det blir en god husmor og kone av meg likevel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå