Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hei! jenta mi er 2.5 mnd. I går og i dag har hun spist hver 1.5 time ca. Men hun drikker bare fra det ene brystet før hun er fornøyd og mett. Dersom dette hadde vært økedøgn, burde hun ikke da ha tømt begge brystene før hun var mett, eller vist tegn på at jeg ikke hadde nok melk? Når jeg klemmer på brystet hun har drukket av kommer det fortsatt litt melk. Forstår bare ikke hvorfor hun vil spise så ofte hun gjør....
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Hmmm det kan høres ut som en puppenekt eller at du har litt mindre melk i den ene puppen enn den andre siden hun bare vil ha av ene puppen. Du legger til annenhver gang og lar henne suge lenge nok på hvert bryst. Vil hun ikke spise av det ene i det heletatt? Anbefaler deg å gå inn på www.ammehjelpen.no Du kan også ringe til en av ammehjelperne. Bor du i nærheten av et sykehus med ammepoliklinikk kan du ringe dem. Gå inn på ammedebatten og rop på en av ammehjelperne (f.eks Expat, hun er kjempeflink!) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Hei! Jo hun spiser av begge, men er litt redd for at hun bare vil ha mat pga kosen. Hvis jeg feks går og skifter bleie så er hun vant med at hun får mat etterpå.. Tror du det kan ha noe med vanen å gjøre. Hvis jeg da ikke gir henne mat så suger hun på hånden sin og sutrer.. Hadde jo håpet at det var dette som var økedøgn:) Men jeg holder vel kanskje heller på å gi henne dårlige vaner kanskje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå