Verdens peneste gutter er mine Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg rygget med bilen i stad og kom litt skjevt ut, der sa det pang, hørrest veldig stort ut. hele bakruta kom inn i bagasjerommet, gikk ut og så på bilen, ingen skader på bilen men bakruta er jo totalt ødelagt. Og det som gjorde at den ble ødelagt var vindusviskeren. Den var klemt heldt innover. Hadde dte vært varmt hadde det ikke skjedd sier sambo men i og med at det er kaldt knuser glass lettere. Er så lei meg og sliten om dagen og dette fikk det til å renne over for meg. Er så redd for å miste babyen i magen min, men han tålte nok dette lille smellet her håper jeg.
Musemor med tre søte små Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Trøste klem.. Det går nok bra ser du, men er du redd, ta en tur til legen.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Skal til legen torsdag, men det var dråpen som fikk begeret til å renne over, jeg har grått nesten hele tiden siden, lillegutt ble nok veldig redd for mamman sin, han strøk meg over håret og skulle trøste den lille gode gutten min. Jeg prøvde å forklare han at mamma var lei seg og at jeg ikke var sint på han eller noe sånt. Har dårlig samvittighet fordi jeg gråter.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 fordelen er at jeg kjenner littt liv i magen nå, har ikke kjent så mye av det før. Babyen er nok godt beskyttet. Det var ikke hardt selve støttet på bilen, var bare et høyt smell liksom. Jeg skvatt veldig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå