Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hvor er han fra? Samboeren min er fra cuba.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Var det vanskelig for deres å få jobb? Min slet skikkelig men har nylig fått seg jobb i bhg. Men han har doktorgrad i fysikk så han er ikke helt glad.
Süsse Skrevet 20. november 2007 #12 Skrevet 20. november 2007 Jöss, det er mange som ikke vet hva utlandet betyr.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 Vel, Oslo vest kvalifiserer til fremmedkulturell...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #14 Skrevet 20. november 2007 Jøss, ingen av dem som jobber eller?
Gjest -<<- Skrevet 20. november 2007 #16 Skrevet 20. november 2007 Nei, ikke vanskelig. Men hun snakker flytende norsk og er ikke-mørkhudet. Det hjelper garantert.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #17 Skrevet 20. november 2007 Min snakker også norsk og er ikke veldig mørkhudet, men sliter for det. Han har bodd her i ti år så han har både prøvd og har mye kjennskap til landet. Kan jeg spørre om hva din jobber med / innen?
Gjest -<<- Skrevet 20. november 2007 #18 Skrevet 20. november 2007 Undervisning. Jeg vil tro et spanskklingende navn trekker ned (om det var du som var HI), men han hadde sikkert slitt mer om han het Ali Hussain.
nickoline og supermann Skrevet 20. november 2007 #19 Skrevet 20. november 2007 Nei, snekker og kom i første omgang for å jobbe her et år...........så traff han meg .............rett i fella:) Men Nordisk da. Ikke "neger". Helt utrolig teit........fysikk og jobbe i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #20 Skrevet 20. november 2007 Ja det er jeg som er HI, men navnet kunne like godt være amerikansk og den er lett å uttale. Men det er jo få jobber innenfor feltet hans også, så derfor er det ekstra slit. Føler at jeg kanskje heller skulle flyttet utenlands med han, han har fått gode tilbud i spania. Er jeg selvisk som gjerne vil at vi skal bo her?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 #22 Skrevet 21. november 2007 hihi i vårt forhold er det jeg som kommer fra et annet land enn norge, men det var ikke spørsmål om meg men en partener fra utlandet. nå kan mitt hjemmland knapt nok kalles for utland, det var hvertfall ikke utlandet nok til å slippe nynorsk på skolen. jeg er fra dk
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. november 2007 #23 Skrevet 21. november 2007 Jøss Belmina, måtte du ha sidemål på skolen selvom du er dansk?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 21. november 2007 #24 Skrevet 21. november 2007 nei jeg slapp fordi jeg er dyslektikker. men fikk vite av en lærer at som dansk ble jeg ikke regnet for utenlansk, fordi språket varså likt men om jeg var fra et feks. tyskland ville jeg sluppet sidemål av den grunn. dette var en lærer som ikke voiste at jeg hadde fritak men som syntes det var veldig festlig at jeg var dansk og fant mange grunner til å dra det frem når han skulle være morsom og snakke dansk. hihi
kajak&Daniel Skrevet 21. november 2007 #25 Skrevet 21. november 2007 Samboeren min er fra Nigeria... Han har ikke vært i Norge kjempelenge, så han snakker ikke flytende norsk akkurat.. Han snakker nok til å klare å gjøre seg forstått på jobb, men det er det... Så han må nok lære litt mer før han får bedre jobber. Nå går det i renhold og oppvask...... Han har utdannelse innen markedsføring fra Nigeria, og har lyst til å studere ledelse og administrasjon(eller noe slik), men siden jeg er student, har vi ikke råd til at han også går skole nå, så han får nok jobbe en stund til. Han er glad til så lenge han får penger for jobben han gjør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå