Nit@™ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hvor sitter lofilteret? Har klart å rote bort bruksanv. Selvsagt ) Er det det lokket frempå, hvor man skur ut en "duppedings"?
ScaryMama Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg har, men jeg er ikke mye til hjelp siden jeg ikke var klar over at det var lofilter på maskinen en gang! Er det vanlig?
Nit@™ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Vet det har vært nevnt her før om at hvis det lukter vondt fra maskinen kan man sjekke om det sitter noe i lofilteret. Min lukter "py og grønne småjævler" nå, for å si det mildt, og det kom bare på noen få dager. Men når bruksanv. har reist på ferie så.... ;o)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 lo filteret.. hm.. det er jeg usikker på.. skal sjekke i bruksanvisninga her...
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg har Miele vaskemaskin og den duppedingsen til og skru ut har jeg framme med et lokk foran som jeg bare vipper ned, det ligger under der klærne puttes inn... Regner med at din er der og.. Nå er maskina vår ikke et år gammel enda så veit ikke om det er likt på alle, men burde jo være.. Kan godt sende deg et bilde av der luka på min er hihihihihihi *gledermegtilimorra*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå