Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hva skal jeg kle på ungen min, hjelp ungen minn ligger og blir kvælt på gulvet, hvilken bleie skal jeg bruke, hvordan lager jeg grøt, hvor mye grøt skal jeg lage, hva skal jeg ha til middag, hva skal jeg ha på meg, når kan jeg stå opp, når kan jeg legge meg osv. HERREGUD! Klarer dere ikke å tenke selv? Er det mulig liksom? Hva faen skulle dere gjort uten DIB?????
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Det lurer jeg på og, hva jeg sku gjort uten dib altså ) Høhø Nei, men er enig med deg! Småtterier, som jeg nevnte i en annen tråd, som feks "barnet har utslett, hva kan det være", er greit.. litt mer alvorlige ting er IKKE greit. Går kjappere og finne nr til legen enn og vente på svar her.. Hva jeg skal ha til middag? Fiskegrateng, etter eget hode ;o)
Linda-Kristin=) Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 heldig for deg da at du er så opplyst og flink at du slipper å spørre om noe som helst da:)
Snuppa! Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Nei,jeg hadde vært helt lost jeg uten dib. Må inn på dib for å spørre om klokka til og med,takk for at dib finnes altså!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Linda-Kristin=) Det er ikke snakk om å ikke spørre om noenting. Men det får da være grenser! Jeg nekter og tro at det finnes så mange uselvstendige, tafatte hønsekjærringer i dette landet. Skriver dere bare disse innleggene for å ha noe å skrive eller?
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Greit å rådføre seg enkelte ganger da, så en får bekreftet at det en tror kan være rett... Når jeg får 3 unger, hengepatter og er sånn passe innrøyka, kommer jeg nok ikke til å bruke tid her anyway. Da skal jeg bare praktisere alt jeg har lært på DIb:o)
Linda-Kristin=) Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 du har faktisk rett i noe, trodde jeg var inne på krangle jeg:P som feks en sangtekst, eller noen som lurer på prisen på en medisin ellernoe... vi har jo google;)
mamman til ana Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Vist vi bare hadde tenkt sjæl, og brukt vårt eget hode, så hadde jo ikke DIB eksistert!! Tenk deg det du!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Ungene våre hadde helt sikkert dødd uten dib. Ser heller ikke poenget i å kunne ta lærdom av andres erfaringer ...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Jeg irriterer meg grønn over folk som ikke kan hente frem sangteksten til.. Bamsens fødselsdag f.eks. 1. Skrive inn startsiden.no 2. Skrive inn bamsens fødselsdag på kvasirlinja eller google eller hva f*** så har man sangen. Det tar ett min det. Dette me middagstips er jo greit, for ofte har man dårlig matlyst eller noe. Og er så greit få tips fra andre. Men ellers, er masse tull her. Husker ei som fikk KJEFT fordi hu skrev åssen dag hu hadde hatt. Da er man nede på et barnehagenivå altså! Blir for dumt enkelte ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå