Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 foe en uke siden rett etter jg hadde vært på ordinær ul i uke 17+2 kjente jeg endel liv, men etter dette har jeg ikke kjent noe så konkret. er 18+2 i dag. 1 gangs..er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Sånn som jeg har forstått det, så er ikke dette unormalt. Kan gjerne gå en uke fra man først kjenner liv til neste gang. Men hvis du er bekymret så ta kontakt med legevakta så de kan finne hjertelyden til deg. JObber selv på legekontor og vi hjelper alltid bekymra gravide. :-) Masse lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Det er normalt å ikke kjenne liv hver dag før du er mellom 26-30. Du er fortsatt så tidlig i svangerskapet at det er normalt å ikke kjenne så mye. Ønsker deg lykke til med svangerskapet!
mamman til karen elisabet. Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Ja det er nok det så tidelig,har ikke kjent liv på flere dager. hadde tenkt å ringe lege eller jordmor i kveld men så putselig så var junior der igjen og ga fra seg et livstegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå