Snuppa! Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Ville dere flytta 100 mil bort fra faren til barnet deres, og familien,farmor/farfar og mormor/morfar,tanter og onkler for å være sammen med drømmemannen? Håper på mange svar! Blir helt uvel av dette dilemaet!
lab79 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Nei, det hadde jeg ikke gjort!! Synes du det er riktig at lillesnupp skal miste kontakt med hele familien sin bare pga av "drømmemannen"? Om mannen er eneste grunnen til at du vil flytte, så nei!!! Om han er drømmemannen så skjønner han at barnet ditt trenger familien sin, ikke bare mammaen sin. Er ikke han flyttbar?
Snuppa! Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Nei,jeg syns ikke det er riktig. Føler det er rett alt du skriver,er bare så vanskelig!!! Men jeg kan bare ikke gjøre det,får meg ikke til å gjøre det. flere som har synspunkt?
Ane** Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Nei det synes jeg ikke noe om. Jeg holdt på å gjøre det når snuppa var liten. Men klarte å hente meg inn å finne fornuften i meg før det var for sent... Ett lite barn skal ikke måtte si hade til pappan sin, familien, tanter/onkler, farmor/farfar og alle andre fordi mamma er forelska.. Er han drømmemannen så får det være han som gir avkall på jobb/familie osv og flytter til dere. Ett lite barn skal ikke måtte betale den prisen, det kan "drømmemannen" gjøre selv.. Men lykke til da!!!
Snuppa! Skrevet 20. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2007 Ja,jeg tenker sånn jeg også. Barnet mitt har jo alt her hun er nå. Føler meg helt jævlig mot pappaen hennes også om jeg gjør det. Huff,deppa jeg... jaja, jeg får syte litt til dere når jeg har gitt avkall på "drømmemannen",og håpe han finnes i en annen versjon
Ane** Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Hehe, uff da! Han finnes nok i en annen versjon også. hehe Han kunne ikke tenkt seg å flytte dit du bor da?
så var vi 4 Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Kunne aldri falt meg inn å flytte bort fra familien til guttungen. da burde faktisk faren heller få hovedomsorgen hvis man tar så lett på barnas behov for familien. Så for meg er det ikke noe dilemma, det er bare uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Nei jeg ville ikke flyttet så langt unna familien. Det er ikke noe jeg synes man kan gjøre mot hverken barnet eller faren. Og ER han virkelig drømmemannen om han mener at barnet skal tas så langt bort fra nær familie? Ikke i mine øyne ihvertfall......
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 nei, det hadde jeg ikke gjort. jeg hadde kansje flyttet ut noen hus ut av "skolekretsen" (jeg og far bor ikke i samme skolekrets, og barne går ikke på skole) om min nye kjæreste hadde hatt barn som han haddde hatt så mye samvær med at og flytte for han ble vanskelig/umurlig. men aldri lenger bort fra barnefar en det jeg allerede bor.
FrøkenKnallkul Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Jeg ville aldri ha flyttet så langt fra barnets pappa og familie. Først og fremst av hensyn til barnet, men også for min egen del. Når man har barn er det utrolig godt å ha familie i nærheten, hender jo at man har behov for avlastning i ny og ne. I tillegg til den tryggheten det gir dersom det skulle skje enten meg eller barnet noe. Kanskje drømmemannen heller kan flytte til deg? Såfremt at han ikke selv er i samme situasjon....
winneboo Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Nei det ville jeg ikke gjort. Jeg flyttet fra hjembyen min i sommer men bare 12 mil unna venner og familie. Barnefar flyttet i våres 10 mil unna oss men nå som vi har flyttet så bor vi 2-3 mil unna han. Hadde nok ikke flyttet så langt unna barnefar for det hadde blitt så store problemer med samvær. Bare mas og kjas.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Dette er jo ikke noe dilemma egentlig, for barnet kommer nr 1 ALLTID!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå