Nivea30 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er i min 17.uke nå, og tar fremdeles folat siden jeg startet på nytt glass rett før jeg var 12 uker. Tror jeg har lest et sted at det ikke gjør noe å ta folat utover de tre første mnd, men har glemt å spørre legen. Noen av dere som har hørt med legene deres?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jeg sluttet i uke 13, men det skader ikke å ta videre. Jeg sparte bare glasset, så ikke noe poeng når multivitaminene mine også har folat iseg.
mamiladi Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Ja. Er i 20.uke nå. Jeg tar fortsatt fordi det ikke kan skade. Jeg har tatt folat før uten å være gravid fordi jeg merket det positivt på mitt eget hår, huden og neglene. Da må det også være bra for spiren :-) Legen i norge var enig med meg i dette, men kom ikke med formaning om å ta folat. I tyskland sa legen rett ut at jeg skulle ta folat under hele svangerskapet. I tillegg til folat, tar jeg de andre b-itaminene også. Og omega 3 selvfølgelig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå