Stoltmai mamma:) Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Hadde vært gøy å sett hvor mange andre her som er 16 uker i dag... gøy å sammelnligne situasjoner.... hvordan er formen deres???
Blå + en i magen Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jeg gikk egentlig over til 17 uke i går (når du skrev innlegget). Men på en privat UL vi tok mente de at jeg var nøyaktig 1 uke kortere på vei enn det menstermin sier. Jeg stoler ikke helt på det, så forholder meg egentlig til mensterminen frem til ordinær UL neste uke. Men er forberedt på at jeg mulig blir flytta 1 uke tilbake, så da kanskje vi slår nøyaktig følge;)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg er akkurat 16 fullgåtte uker i dag, begynner på uke 17 i morgen. Formen er veldig bra - jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt...Jeg trener og gjør alt som jeg pleier å gjøre, all uggenhet og trøtthet er borte. Ikk elagt på meg noe særlig, og ingen veldig synlig mage enda, så jeg begynte jo å lure litt på om alt var som det skulle. Men var hos jormor i går, og hun kunne fortelle meg at alt var normalt, og jeg fikk høre hjertelyden til den lille i magen, og da gikk det virkelig opp for meg at det er et bitte lite menneske inni magen min. Helt utrolig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå