Gå til innhold

Er jeg lat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det luksus å ha polsk vaskehjelp to ganger i måneden?

Jeg syns det er super deilig å slippe å vaske selv, blir litt rydding før hun kommer, men det er jo helt greit. Mindre krangling med mannen blir det også siden jeg ofte irriterte meg over at han aldr så at det trengtes å vaske. Synspunkter jenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes helt herlig ut jeg...

Kunne tenkt meg en selv jeg.

Skrevet

Aaaaaah, hvis du er lat så er jeg latere.... Er så vidt jeg gidder å henge opp klærne til tørk for tiden... kommer hjem fra jobben og ramler sammen som en potetsekk..

skulle helst hatt en heldagsansatt til å gjøre alt husarbeid, men pengene strekker ikke til... hehe... Håper bare denne trøttheta osv går over senere i svangerskapet...

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt vaskehjelp selv jeg, ikke hver uke men kanskje 2 ganger i maaneden eller noe. Syns ikke det er latskap i det hele tatt, latskap er vel heller det du gjör / ikke gjör hver dag.

Skrevet

Lat?! Du er smart, kvinne!

Hva er det menn og kvinner i forhold krangler mest om? Jo, husarbeid!

Og jeg leste nettopp en mer eller mindre seriøs studie i Dagbladet om at vaskehjelp=bedre sex!

Så du er over gjennomsnittet lur, det er det du er! Jeg håper jeg kommer etter om ikke så lenge, må få litt i lommeboka først:)

Skrevet

Hvis du er lat er jeg dobbelt så lat....har vaskehjelp hver uke! Særlig i disse gravide tider er det grenser for hva jeg har energi til og rår med med en krevende jobb attpå - men uansett om jeg hadde vært hjemme klokken fire hver eneste dag hadde jeg fortsatt hatt henne!

Hvis noen kaller deg lat pga det er de bare misunnelige :)

Skrevet

ikke lat, men smart...det hadde jeg også jort om jeg hadde råd til det..

Skrevet

bare lurer...hvor mye betaler dere for denne luksusen???

misunnelig ja.. :)

Skrevet

Vi har vaskehjelp to timer annenhver uke og betaler 250 kr gangen. Vi betaler annenhvergang s det blir jo ikke så mye på hver. Hun gjør alt og leiligheten ser strøken ut hver gang. Luksus er det ikke, men gud så deilig. Har man råd så hvorfor ikke mener nå jeg.

Skrevet

250 kr for å komme dit å vaske 2 timer? stakkars vaskehjelp.. det er jo dårlig betalt vell?

Skrevet

125 kr timen (sikkert svart regner jeg med) er ikke så veldig dårlig betalt.

Skrevet

det var ikke ille i det hele betalt...hmmmmm..........

lurer på om det er mulig å lure mannen min til å bli med på det...

*drømme*

tror jeg må høre med han..det er virkelig noe jeg vil kunne prioritere penger til uansett... :) hehe..

Skrevet

Hvor får man kontakt med disse polske vaskehjelpene??

må ærlig innrømme at jeg sitter her nå i et kaos uten like..den siste måneden har alt rundt meg bare fått skure og gå mens jeg har ligget over toalettskålen eller på sofaen og sovet...tenk å omså bare få noen til å ta julevasken for oss...ååh...hadde vært så godt!!!

Skrevet

Hvis du bor i Oslo så kryr det hvertfall av polske jenter som vil vaske for deg. Vi betaler egentlig litt mer enn hun forlanger, hun sier 120 og vi gir 125. Venninna mi har 4 timer for 300 kr så prisene varierer.

Hør deg rundt med venner og bekjente. sett opp en lapp etc så kanskje du får deg en vaskehjelp før jul.

Skrevet

bor nok ikke i oslo nei..hmm..tror jeg skal prøve å henge opp lapp jeg :)

har nesten helt sikkert klart å overbevist mannen min om at det er en kjempeidè nå :) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...