Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å være litt kreativ denne gangen når det gjelder pynting av bordet og lage noen kule bordkort.

Problemet er bare at hodet mitt ikke er så kreativt som jeg trodde;)

Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan lage litt artige bordkort og hvordan jeg kan pynte bordet?

Evt hvis noen har bilder som jeg kan se på:)

Begynner å bli litt stresset her, for dåpen er på søndag:(

Blir veldig takknemmlig for all hjelp jeg kan få:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på ordning & reda selger de små trykkut stempler formet som en jente/gutt så kan du ta litt fint glanset papir og trykke ut masse sånne og bruke som konfetti på bordet. Så på bordkortene kan du stemplet med samme stempel i et hjørne slik at det blir som et hull formet som gutt/jente

Bare et forsalg, lykke til :)

Skrevet

Ja det hørtes fint ut, hvor finner jeg den butikken?

Skrevet

Jeg sal lage bordkort selv. Inne på panduro.no kjøpte jeg trehjerter, rosa maling, prinsessekroner og gullpenn. Maler da hjerta med rosa maling og limer på en krone. NAvnet skriver jeg på med gullpennen. Enkelt og greit :)

Skrevet

Jeg er ikke så kunstnerisk av meg så jeg kjøpte fingermaling på Panduro og lagde fotavtrykk av junior på bordkortene. Det ble skikkelig fint og gjestene tok de med for å ha i fotoalbum/scarpbooks etc som et minne om dagen:)

Skrevet

Ja det hørtes fint ut:)

Har du noen bilder av hvordan dine ble?

Skrevet

send meg en pm med epost adr. så kan jeg sende deg bilder av bordene jeg laget.

Skrevet

Da har jeg sendt deg en pm:)

Skrevet

da har jeg sendt dere som sendte meg pm bilder. har ikke de beste selv, men skulle få de av tante i morgen, litt nærmere på ting og sånn, så om det er ønskelig så kan jeg sende det i morgen. let me know:)

Skrevet

Jeg kjøpte lyserosa skjell som jeg limte en liten rosa firkant på som jeg skrev navn på, limte i tillegg på en liten søt rosa sløyfe:) ble veldig fint! og enkelt ikke minst, kostet under 10kr pr bordkort.

Dekket bord til 25: Dekket med enkle hvite tallerkener med søvkant, hadde sølvtøy og brukte hvitvinsglass til drikke. På tallerkenene la jeg en rosa serviett med bordkortet oppå. På bordet hadde jeg hvit duk, med rosa gjennomsiktig skimrende stoff (som en løper liksom) oppå. Pyntet med 6 hvite vaser med hovedsaklig hvite roser, ispedd et par rosa roser. Midt på bordet (centerpiece) hadde jeg en stor glass lykt med rosa stein oppi og stort rosa kubbelys. Innimellom vasene hadde jeg masse telys i helt enkle glass telysbeholdere. Spredde tilslutt litt små rosa (flere nyanser) papirblomster (brukt til scrapbooking egentlig) over hele bordet!

Ble veldig pent og veeeldig rosa:)

Lykke til og kos deg med pynting!

Skrevet

Det eneste jeg har å si, er; gjør det enkelt!!

Første barnedåpen satt jeg oppe til kl 0400 for å gjøre ferdig blomsterdekorasjonene! De var vakre, men gjør ikke det igjen.Da hadde jeg roser i ulike rosa sjatteringer, litt erica og eføy.

Andre gang var nå i september, og til gutt. Da kjøpte jeg Erica(ikke den røde, men den som går litt mer mot lilla). Tok noen som ikke var så store og som ikke hadde for mange og lange grener. Så stakk jeg inn 3 hvite roser i blomsten. Det ble så pent!! Og det tok 30 minutter å gjøre.

Fikk veldig mange positive tilbakemeldinger, og som sagt det gjorde bordet like vakkert som første gang.

Bordkkort hadde vi ikke, lot gjestene få sitte hvor de hadde lyst.

Skrevet

Dekker du med hvit duk og fint servise og glass er det ikke så mye mer som skal til. Til Bords og bokhandlere har lys og serv i rosa/lysblå. Jeg kjøpte runde kubbelys som jeg satte på speil og surret perlestreng rundt. Fant en lekker med perler og små skjell på Nille! Fort gjort! De har streng m forskjellige glassperler mange steder. Slik streng er også fint rundt serviettene, men det gjorde ikke jeg. Laget to oppsatser med blomster, hvite roser og div, søtt. Og hadde noen høye lys i tillegg.

Forrige dåp trykket jeg ut mange fotspor i to ulike farger og drysset på bordet. Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde elleve små svarte bord der folk kunne sitte seg hvor de ville. Følte det ble litt mindre formelt på denne måten.

Bordene pyntet jeg med små røde hjerter i glass og bilde av hovedpersonen i små svarte rammer. Ett på hvert bord. Ble veldig enkelt og fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...