Piipii Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg hadde tenkt å være litt kreativ denne gangen når det gjelder pynting av bordet og lage noen kule bordkort. Problemet er bare at hodet mitt ikke er så kreativt som jeg trodde;) Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan lage litt artige bordkort og hvordan jeg kan pynte bordet? Evt hvis noen har bilder som jeg kan se på Begynner å bli litt stresset her, for dåpen er på søndag:( Blir veldig takknemmlig for all hjelp jeg kan få
## lille blomst ## Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Ta en titt på www.daapssiden.no, mange fine forslag der.
Piipii Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Har vært inne der å sett, men syns ikke de bordkortene var så fine:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 http://www.dku.no/index.php?page=shop.browse&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=1 http://www.noespesielt.no/photogallery.php?album_id=3
## lille blomst ## Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Andre forslag: 1. Man kan for eksempel ta et rødvinsglass og fylle litt sand i bunnen og sette et t-lys oppi, så tar du et litt gjennosiktig ark som du skriver navnet på. Kjempefint. 2.Du kan ta hånd eller fotavtrykk på barnet og skrive navn på gjestene ved siden av. 3. Bruk bilde av barnet som bordkort. 4. Bruk små glass til å ha t-lys oppi, så kan du male navn på med glass-maling Det var dt jeg kom på i farta.
Piipii Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Tusen takk for mange fine forslag:)
silhah og emilie Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 www.prinsesseemiliengell.piczo.com jeg lagde papir "pyramider" kjempe enkelt og kjempe søtt skrev navnet på framsiden og hånd og foravtrykk på de 2 sidene og malte krone på baksiden
Piipii Skrevet 20. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. november 2007 Kommer ikke inn på den siden jeg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå