Gå til innhold

HJELP ang dåp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å være litt kreativ denne gangen når det gjelder pynting av bordet og lage noen kule bordkort.

Problemet er bare at hodet mitt ikke er så kreativt som jeg trodde;)

Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan lage litt artige bordkort og hvordan jeg kan pynte bordet?

Evt hvis noen har bilder som jeg kan se på:)

 

Begynner å bli litt stresset her, for dåpen er på søndag:(

 

Blir veldig takknemmlig for all hjelp jeg kan få:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en titt på www.daapssiden.no, mange fine forslag der.

Skrevet

Har vært inne der å sett, men syns ikke de bordkortene var så fine:)

Skrevet

Andre forslag:

 

1. Man kan for eksempel ta et rødvinsglass og fylle litt sand i bunnen og sette et t-lys oppi, så tar du et litt gjennosiktig ark som du skriver navnet på. Kjempefint.

 

2.Du kan ta hånd eller fotavtrykk på barnet og skrive navn på gjestene ved siden av.

 

3. Bruk bilde av barnet som bordkort.

 

4. Bruk små glass til å ha t-lys oppi, så kan du male navn på med glass-maling

 

Det var dt jeg kom på i farta.

 

Skrevet

Tusen takk for mange fine forslag:)

Skrevet

www.prinsesseemiliengell.piczo.com

 

jeg lagde papir "pyramider"

kjempe enkelt og kjempe søtt

skrev navnet på framsiden og hånd og foravtrykk på de 2 sidene og malte krone på baksiden

Skrevet

Kommer ikke inn på den siden jeg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...