Gå til innhold

Kvalm på slutten? uke 38


Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh...jeg er så kvalm idag. Føler meg helt nygravid :P

 

Også er det en del liv i magen i forhold til ellers...

Er det noe å bekymre seg over??

 

Flere som er kvalme nå på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 32 og har også vært kvalm den siste uka, til og med spydd... har ikke spydd i det heletatt i svangerskapet... også er d masse mer liv en vanlig også...

hmmm... lurer på om det er vanlig for noen?

Skrevet

Kanskje babyen ligger å trykker på magesekken eller noe, som gjør oss kvalme??

Har mest lyst å gå å spy, for å håpe at det går over med det...:S

Skrevet

Jeg ble ogsaa kvalm igjen paa slutten, det er normalt.

Skrevet

jeg er ogsaa kvalm. er i uke 34 naa:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...