Tubbies Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Åh...jeg er så kvalm idag. Føler meg helt nygravid Også er det en del liv i magen i forhold til ellers... Er det noe å bekymre seg over?? Flere som er kvalme nå på slutten?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 jeg er i uke 32 og har også vært kvalm den siste uka, til og med spydd... har ikke spydd i det heletatt i svangerskapet... også er d masse mer liv en vanlig også... hmmm... lurer på om det er vanlig for noen?
Tubbies Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Kanskje babyen ligger å trykker på magesekken eller noe, som gjør oss kvalme?? Har mest lyst å gå å spy, for å håpe at det går over med det...:S
Patetica fåkksi Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg ble ogsaa kvalm igjen paa slutten, det er normalt.
mimmitiltre Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 jeg er ogsaa kvalm. er i uke 34 naa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå