Gå til innhold

Vet du om noen gode, rimelige truser...? ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leting etter noen gode, skikkelig lave truser nå som magen er stooor. Kan være både string/vanlig, men helst ikke så tynn i sidene, forsvinner liksom inn i valkene.. ;o) Har du noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i nærheten av rimelige... men er helt utrooolig deilige truser! De nye fra sloggi. De har ikke strikk i livet så de skjærer ikke inn i valkene he he. Jeg er helfrelst. Kjøpte de på Cubus. Tror det var 90 for stykket, men de hadde 25% tilbud forrige uke

Skrevet

pierre robert sine som man får på matvarebutikken=)

De er kjempegode både i boksere, hipster og string.

Alle utenom stringtrusene er kjempegode etter fødsel også=)

Skrevet

pierre robert sverger jeg til!!!

I syntetisk stoff

Skrevet

Spar kjøp har tre i en pakke for 59-, Både string å boxere. Kjempe goe :)

Skrevet

:-D Jeg har bestilt på hm.no tidligere. De er lave i livet og veldig behagelige i stoffet. Og så er det digg å få det rett i postkassa, truseshopping er jo ikke det aller mest spennende.

Skrevet

Jeg har funnet mange på Lindex, men er også veldig fornøyd med pierre robert sine. MEN gå for bomull, nå som du er gravid er du veldig utsatt for sopp.

Skrevet

jeg kjøper truser/string på europris, de er kjempegode å ha på. Myke og veldig tøyelige i strikken. Strammer ingen steder. Jeg tror de koster 19.90 pr stykk, men sist jeg var der betalte jeg kun 10 kr stykk. Finnes i sorte og hvite, de har en i krem farge også, den er litt annerledes i stoffet. Jeg var ikke fornøyd m den....

Skrevet

Jeg kjøpte gravid-truse på Lindex, en sånn hipster-variant. Den er kjempedeilig å ha på!!! Husker ikke prisen, men det er bomull så det var nok ikke rare greiene :-)

Skrevet

Jeg sverger også til hipsters, både før og etter graviditet, billig og bra på h&m!

Skrevet

også i bomull...:-) derfor også enda mer gunstig om man vil unngå soppinfeksjon.

Skrevet

Jeg har kjøpt noen superdeilige på H&M men de er laaaangt større enn string..hehe.... Det er de største trusene jeg har hatt i hele mitt liv - og går heelt opp over magen :o)

Koster 98,- for 2 par. Ikke i nærheten av sexy, men jeg skal ikke vise meg frem heller..hihi.. (og jeg tar dem av før mannen min ser meg i dem ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt mange på lindex. 3 pak tai i big size. Deilig at ingenting gnager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...