semma Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er på leting etter noen gode, skikkelig lave truser nå som magen er stooor. Kan være både string/vanlig, men helst ikke så tynn i sidene, forsvinner liksom inn i valkene.. ;o) Har du noen gode tips?
bullebull&gullegull Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Ikke i nærheten av rimelige... men er helt utrooolig deilige truser! De nye fra sloggi. De har ikke strikk i livet så de skjærer ikke inn i valkene he he. Jeg er helfrelst. Kjøpte de på Cubus. Tror det var 90 for stykket, men de hadde 25% tilbud forrige uke
Beama Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 pierre robert sine som man får på matvarebutikken=) De er kjempegode både i boksere, hipster og string. Alle utenom stringtrusene er kjempegode etter fødsel også=)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 pierre robert sverger jeg til!!! I syntetisk stoff
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Spar kjøp har tre i en pakke for 59-, Både string å boxere. Kjempe goe
mamiladi Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 :-D Jeg har bestilt på hm.no tidligere. De er lave i livet og veldig behagelige i stoffet. Og så er det digg å få det rett i postkassa, truseshopping er jo ikke det aller mest spennende.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Jeg har funnet mange på Lindex, men er også veldig fornøyd med pierre robert sine. MEN gå for bomull, nå som du er gravid er du veldig utsatt for sopp.
nr2påvei! Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 jeg kjøper truser/string på europris, de er kjempegode å ha på. Myke og veldig tøyelige i strikken. Strammer ingen steder. Jeg tror de koster 19.90 pr stykk, men sist jeg var der betalte jeg kun 10 kr stykk. Finnes i sorte og hvite, de har en i krem farge også, den er litt annerledes i stoffet. Jeg var ikke fornøyd m den....
Krolla og Theodor Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 Jeg kjøpte gravid-truse på Lindex, en sånn hipster-variant. Den er kjempedeilig å ha på!!! Husker ikke prisen, men det er bomull så det var nok ikke rare greiene :-)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Jeg sverger også til hipsters, både før og etter graviditet, billig og bra på h&m!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 også i bomull...:-) derfor også enda mer gunstig om man vil unngå soppinfeksjon.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 Jeg har kjøpt noen superdeilige på H&M men de er laaaangt større enn string..hehe.... Det er de største trusene jeg har hatt i hele mitt liv - og går heelt opp over magen ) Koster 98,- for 2 par. Ikke i nærheten av sexy, men jeg skal ikke vise meg frem heller..hihi.. (og jeg tar dem av før mannen min ser meg i dem
Phantom´ Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Jeg har kjøpt mange på lindex. 3 pak tai i big size. Deilig at ingenting gnager :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå