Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg har gått hjem fra jobb idag da jeg ikke er i form. Er kvalm, kald og varm om hverandre, tøtt og kunne sovet hele dagen. Samt kvalm.... I tillegg så har jeg ondt i bekkenet, svimmel og blir fort trøtt. Ringte legen når jeg kom hjem og skal komme inn imorgen. Føler jeg har gått lenge nok sann, og orker ikke gå på akkord med meg selv lenger. Må ha sykemelding, minst 50%- vanskelig å utføre jobben 100% (kundeservice) og lite rom for å gjøre mindre. Men er så redd jeg ikke får sykemelding, at legen ikke tror meg, at han sier jeg er gravid ikke syk, at jeg må pushe på. Men føler kreftene ikke er der, ikke energien heller.... Og er kommet til et punkt der det sier stopp- er 26+2 idag. Pliiiis hjelp meg jenter med mange svar, vet jeg må stå på mitt- er tross alt min kropp, men ikke så lett dette. Fint hvis noen som kansje har vært i samme situasjon kan hjelpe....
Plopp Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Verkar vara enorma skillnader från läkare till läkare alltså,,, Jag har det exakt likadant som du och jag har nu 50% sjukskrivning. Tidigare fick jag 100% i 2 X 2 veckor med 3 veckors jobb emellan. ( jag fick till och med be om att få 50% istället för 100% sjukskrivning ...) Är också i vecka 26 nu. Tycker verkligen synd om dej om du inte får sjukskrivning för sånn som du har det är verkligen inte bra för dej. Kanske du kan få be om att prata med en annan läkare där du går? Är ju otroligt att han har så lite förståelse. Tycker det är helt otroligt att folk går runt med den inställningen att "du är inte sjuk, bara gravid..." Det kan vara 100000 gånger värre att vara gravid än sjuk alltså.. Och det är jätteviktigt att lyssna till kroppen!!! Önskar dej lycka till.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå