Gå til innhold

st olavs

andregangsgravid<3<3<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har/skal føde på st olavs?

er dere komme langt på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde på St.Olavs! Jeg er førstegangs, er 18 uker i morgen.

Skrevet

glemte å skrive at jeg er 20+1

Skrevet

Jeg har og skal føde på St.olavs. Sist fødte jeg på den gammle fødeavdelingen så jeg gleder meg til den nye denne gangen. Jeg har hørt så mye bra om den i forhold til den gammle.

Skal på ommvisning denne gangen noe som jeg ikke rakk sist gang. Jeg er 22 uker på vei nå:o)

Skrevet

jeg skal ...er 23 uker å en dag på vei ... :D så jeg ankommer vell rundt 19 mars + - 14 dager .... :D

Skrevet

Jeg skal føde på st.olavs:) Tror ikke jeg gleder meg..har ikke hatt et godt samarbeid med de så langt. Alle virker så sure når man ringer å lurer på ting..dårlige erfaringer...så jeg gleder meg ikke..

Skrevet

Hei!!

Jeg skal føde på St. Olav =o)

Er 25 + 4

Skrevet

Jeg skal føde der, og er 19 uker på vei i dag.

Gleder meg faktisk, ei venninne som nettopp fødte der har bare godt å si om barsel-folka og avdelinga, så jeg kan ikke si jeg gruer meg akkurat:-) Tror det blir en fin opplevelse jeg!

Skrevet

hadde keisersnitt der sist og skal ha det igjen 14. februar.

er fantastisk der.

flotte rom,

snille mennesker.

bedre kan man ikke ha det.

har erfaring fra annen fødeavdeling,

og St. Olav havner i luksus klassen

Skrevet

Jeg skal ha keisersnitt forhåpentligvis på St. Olavs i mars.

Har ligget to ganger på den gamle avd og gleder meg til å prøve den nye, har nesten bare positivt å si om både poliklinikken, fødeavdeling og barsel tidligere jeg. Føler meg både tatt på alvor og fått god oppfølging på alle måter!

Er 24 uker idag!

Skrevet

Skal også føde på St.olavs

er 20+5

Skrevet

jeg skal også føde på st.olav, har termin 18.mars=) er i uke 24 nå

Skrevet

Fødte på St Olav sist, bare 1 mnd før de åpnet den nye føden:) Kom på barselhotellet og det var helt perfekt for oss. Kjempegod mat husker jeg:)

Skal føde der igjen, selv om de kun har 48 timer liggetid for andre/fler gangsfødende uten komplikasjoner. Har jobbet ved Nyfødt Intensiv på St Olav også, og velger derfor St Olav foran Levanger!!!.Føler meg myyyye tryggere hvis noe skal gå galt. Føler også at ul-kompetansen ved St Olav er bedre, de er bedre til å diagnostisere.

Nå er jeg 13+2.

Skrevet

oojjj..var jo mange : )

gått å høre fra andre som har vært der/ skal dit..

håper jeg får omvisning før dn store dagen..kjekt å ha sett hvordan det er der før man havner der : )

Skrevet

Jeg er 19+1 og skal føde på St. Olavs. Jordmora mi sier at jeg vil bli satt opp på en omvisning sammen med andre som skal føde på ca samme tid. Er første gang for meg, så vet ikke hvor denne "innkallelsen" egentlig kommer fra, men føler meg i trygge hender hos jordmoren min :-) Synes alle burde få en sånn omvisning

Skrevet

Fødte der i april i år, og skal føde der i april neste år..

Kjempefine avdelinger de har fått der, og en hel masse herlige og ikke minst flinke folk! Søker meg bort fra mitt eget sykehus for å føde der nå, føler meg tryggere der pga min forrige fødsel og alt som skjedde da..

=)

Skrevet

Jeg skal også føde på St.Olavs! Er 15 uker på vei, tror jeg.

Håper jeg får tatt en tur på omvisning på ny-avdelingen i god tid før termin. Gjorde ikke det på gammel-avdelingen sist, men egentlig gjorde det ikke så mye. Ble jo tatt godt vare på og guidet dit jeg skulle sist også. Dessuten gikk det så fort den gangen, så blir sikkert bare rett inn på fødestua i mai også.

Skrevet

Jeg skal føde på st.olavs, skal på omvisning 14.januar. Terminen er 11. mars:-)

Skrevet

Fødte på st.olav i mai i år og synes det var kjempe herlig.Greie og veldig flinke folk.Lå på barsel når jeg var der og det var veldig greit.

Skal føde der neste år også..er nå bare rundt 14-15uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...