Gå til innhold

Dere som har vært gift/samboere og funnet dere en ny mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble forholdet bedre med nr 2?? Jeg er skilt og har funnet meg ny kjæreste. Foreløpig er alt bare fryd og gammen og vi storkoser oss! Jeg tror virkelig vi kan få det bra sammen. Men så er det jo det at jeg føler liksom jeg har brukt opp "tabbekvoten" min og er redd for å gjøre feil igjen. Jeg trodde jo det skulle bli oss for alltid forrige gang også...

Vil gjerne høre andres erfaringer og hvordan dere turte helt å fullt å gifte dere/bli samboere for andre gang.

Jeg er kjempeglad i kjæresten min og det er ingenting jeg mer vil enn å dele hver dag med han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første samboerforholdet var en total katastrofe, hehe....Det forholdet jeg er i nå er så godt at det blir bryllup til sommeren! ;o)

Skrevet

Det var en merkelig holdning til livet og egne erfaringer du har der...

Hvis man har hatt et dårlig forhold, så burde man heller ta lærdom av det (lettere sagt enn gjort, jeg vet det...) og være obs på evt faresignaler i neste forhold, ikke la dårlige erfaringer hindre en i å prøve noe nytt.

Hvis den første skoen ikke passer, så prøver jeg en annen størrelse, en ny modell og en ny og en ny, helt til jeg finner en som passer, he, he.

Skrevet

Selvfølgelig tar jeg lærdom av det og vet at jeg har lært mye men av erfaring vet jeg også at mennesker kan forandre seg etter at en ble gift med de og det er jo ikke alltid at partneren kan gjøre noe til eller fra med tanke på det... Og nå er ikke menn noe jeg prøver og prøver og prøver slik jeg gjør med sko... (joda, små korte forhold kan en ha men nå tenker jeg på langvarige, seriøse forhold. Den neste jeg velger å gifte meg med skal holde livet ut, jeg har null interesse av å prøve ut stadig nye...

Kanskje du ikke har vært gift selv siden du tror det er så lett å bare kaste seg inn i et nytt langvarig forhold uten å tenke seg om flere ganger...

Men som sagt, jeg tror virkelig min nye kjæreste er mannen i mitt liv og jeg lar ikke dårlige erfaringer hindre meg i å satse på han, men samtidig er det jo lurt å stopp opp å tenke seg om og jeg var interessert i å høre andres erfaringer...

Skrevet

He, he, det med skoene var da bare et bilde på at jeg ville ikke latt være å prøve flere sko hvis den første ikke passet - og ikke et bilde på mitt kjærlighetsliv ;-)

Skrevet

Jepp:0)

Jeg var også redd for at det forholdet jeg er i nå var for godt til å være sant (første forhold var kriiiiiise!) Men det har holdt i fem år og vi er nå gift:0)

Skrevet

Jeg var samboer i 9 år. Vi gikk fra hverandre og noen år etterpå traff jeg verdens herligste mann som jeg nå er gift med og har barn nr. 2 med. Aldri hatt det så bra som jeg har det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...