Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er det noen som kan komme med innspill til hvordan jeg skal tenke? Jeg er 24 år og nettopp funnet ut at jeg er gravid, vet at han ikke vil ha noe barn, men jeg er livredd for å velge feil. kan noen hjelpe meg?
Baby nr3 ombord Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Tenk bare på hva du selv føler, tenker og vil. Ikke bry deg om hva han vil si! Mannfolka sier alt mulig rart og forandrer mening hele tiden. Beste rådet er å bare tenk på deg selv, vi aleine mammaer klarer oss fint fint. Jeg visste jeg skulle bli aleine mamma da jeg blei IKKE planlagt gravid og jeg stussa ikke mye på situasjonen fordi om:) Lykke til med valget ditt.
<3Misunja<3 Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 hei. Jeg er ei jente på 18 år og har ei pia på 4 måneder. Jeg er også alene mor. Jeg hadde det så vanskelig situasjon. Jeg har hatt en kjæreste og vi va sammen i 1,5 år. Etter det han giftet seg med ei annen og jeg ble alene. Etter to uker møtt jeg ei annen gutt, egentlig vi kjente litt hverandre fra før, men hadde ikke kontakt. Så en dag ble vi kjærester. Han var så snill og grei mot meg. Etter to uker ilag jeg lå med han. Jeg følte meg forferdelig, men det som har skjedd det bare skjedd. Vi va ilag to måneder, men alt ble ødelagt på en dag. Min kjæreste som forlot meg for å gifte seg med ei annen kom tilbake. Jeg var gal, fordi tok han tilbake, så vi ble sammen igjen. jeg gjorde dårlig mot gutten som jeg var sammen i,jeg bare forlot han uten å ha sagt noe. Etter noen uker funnet jeg ut at jeg er gravid,. Min mamma fikk og vite det, men kjæresten min trodde at det var hans barnet. Jeg visst at det er ikke hans. Jeg gikk til lege og legen sa at det var for seint å gjøre noe. jeg var ni uker på vei. Jeg kunne ikke fortelle sanheten til noen, men jeg visste at det kommer ut en dag. Jeg var seks måneder på vei da jeg fortallte sanheten til alle, det var jævlig. Kjærtsen min kastet meg hjemme fra. en dag ville jeg at det skal skje noe med barnet. Men etter hvert skjønte jeg at ingen mann fortjenner det. Et barn det er det beste som du kan få i livet. Jeg er 18 og alene med et nydelig barn, men vet du hva jeg er så lykkelig. Når du får se barnet ditt så skal du nok føle at du er hverdens lykkeligste. Så ta være på deg selv og barnet, ikke bry deg om mann folk, de er ikke nok klok... Med vennlig hilsen Mamma til lille Mira:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå