Twintipp og himmelblå Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jeg spurte min pappa og konen hans om de ville passe lillegutt til helgen, fra lørdag til søndag. Det ville de veldig gjerne sa "mimmi". Snakket med min søster i stad som all fortrolighet sa til meg at de egentlig skulle i 80 års lag til moren til mimmi. Hun har leid lokale etc. Men, at hun ikke måtte si det til meg, for de ville ha lillemann.. Ville ikke si nei.. Jeg har bedt inn masse jenter til lørdag, og regnet med at det var i boks.. men, blir jo i tvil da.. Vil ikke at de skal føle de ikke kan si nei, og det har jeg sagt ifra om flere ganger.. De har passet niesen min mye, så det jeg tenker på er at de kanskje føler de ikke kan si nei når jeg spurte nå da vetdu.. Blir så usikker jeg:-\
cherry coke Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Har du ingen andre som kan passe? Du kan jo ringe faren di og gi beskjed om at de ikke må føle seg presset til å passe, og at de må si nei om det ikke passer..De har sikkert veldig lyst å passe barnebarnet sitt=)
Mille** Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg hadde nok sagt ifra at de ikke fikk passe han, det er jo tross alt ikke hver dag ens mor blir 80 år. ;o) Noen har skikkelig vondt for å si nei, og da må man noen ganger hjelpe dem litt. ) Har du ingen andre å spørre da?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Kanskje de har lyst til å ha med lillemann og vise ham frem:-) Hadde spurt dem om de var helt sikre på at det gikk greit først og at du ikke blir fornærmet om de sier nei:-)
Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 De vil vise han frem og gleder seg (Mimmi vet du) ! Og jeg sa det kun fordi du skulle ta med litt pentøy til ham - ikke for å uroe deg. Ta det helt med ro, det kommer andre barn på hans alder dit !
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2007 Nei, har ingen andre å spørre dessverre. Mannen er bortereist og søsteren min er bortreist.. Det er bare det at jeg lovte min søster ikke å si noe, men hun ville si det til meg så jeg kunne ta med noe pent tøy til han.. I.o.m de kommer til å ta med ham dit.. Vi to sier jo alt til hverandre, det burde de jo visst, he he:o) De er jo helt tussete etter barnebarna, så kan hende de ikke ville si nei fordi jeg sjelden spør de også da.. Er jo stort sett min søster som har han om det er noe, så er ikke ofte de har hatt han.. Kanskje jeg bør ringe pappa og presisere at det ikke er viktig for meg til helgen hvis de evt. vil ha han neste helg eller noe?? hmm..
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Din snik, he he:o))) Jobber ikke du med oppgave?? Jada, men du vet.. den samvittigheten. Skjønner ikke hvorfor de ikke kunne si det.. Hadde jo sendt han avgårde i joggings jeg mest sannsynlig, greit å kle seg litt fint når det er lag da...
Tøysetipp Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Skjønner jo godt at de ikke ville si det da, tullsjur ! De vil ha ham med og vise han frem. Senk skuldrene du kjære søster.. Vi er ferdige med oppgaven!
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. november 2007 Ja... får vel gjøre det da! Men, da må vi jo kjøpe gave og sånn og da... Så fint da, ferdig nå jeg og, pjuuhh.. Dra og hente gullet:o) Ring meg når du kommer hjem igjen da.. Koskos
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Jeg hadde ringt og sagt til faren min : Duu, skal ikke dere bort i helga da? Kan vel ikke gjøre noe om du sier det? Da får de ihvertfall sjansen til å si at det ikke passer, om det er tilfellet. MEN jeg hadde tenkt at hvis det ikke hadde passa, så hadde de helt sikkert sagt ifra, de er da oppegående mennesker begge to (regner jeg med, hihihahahoho) Ikke få så lett skyldfølelse og dårlig samvittighet nå da snella, du tenker for mye på alle andre du vettu, snillingen..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 Og forresten, jeg er fortsatt sur for det bildet som plutselig var borte da jeg skulle titte *morsk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå