☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Det må da bety at noe kommer til å skje snart.. Ikke at jeg har merket så mye siden gikk =( Noen som har mistet proppen på overtid og ting har begynt å skje samme dagen??
lotta72 har fått Anders Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Ikke på overtid, men slimproppen gikk 10 dager før termin sist gang, og jeg fikk litt mens murriger med en gang. En time senere kjente jeg litt mer. Husker slimproppen gikk kl 07.00 og barnet var født 12.12. Det gikk rimelig radig. Lykke til. Kanskje du har født i løpet av dagen/kvelden.
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Har ikke merket noe mer bortsett fra dårlig i magen og noen tak i ryggen og nederst i magen som kommer og går sånn innimellom. Ikke vonde bare ubehagelige.. Vet ikke hva det kan være :o/
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 dårlig i magen er et godt tegn:-) Sist jeg fødte måtte jeg på do hver gang jeg fikk en rie..Og fra før hadde jeg full fortoppelse pga jerntabletter.. Tror naturen er såpass finurlig innrettet at man tømmes litt før fødselen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå