ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Ser det skal være en messe i Oslo Spektrum i februar. http://www.christianiaglasmagasin.no/no/Norge/Hjemside/Bryllup/Bryllupsmessen-2008/ Er det noe aktuelt for meg som ikke skal gifte meg her hjemme, men i Thailand? Har en bryllupsplanlegger der nede, så jeg trenger jo ikke tips om bordekking osv., Men klær, sminke, kjole osv er jo interessant. Er den messa aktuell for meg da, tro? Høres så gøy ut, men unødvendig hvis det ikke er noe særlig jeg trenger tips om. Hva bruker det å være på slike messer? Hvem tar dere med dere? Tror ikke sambo er så gira, men mamma var. Forloveren min bor ikke i Norge også er det vel litt dumt å spørre andre som ikke er inne i denne "bryllupsbobla". Ikke så interessant for dem kanskje...
Mamma til verdens beste barn Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Sikkert kjempeaktuelt for deg også da, de har helt sikkert stander for bryllup i utlandet også Jeg ville tatt med mamma, forloveren min eller en venninne, garantert at min kjære ikke hadde kost seg... Ti-hi, vi gifter oss på Frognerseteren i januar og de skal delta på messen og hvis våre bilder blir bra skal de brukes på standen deres, litt morsomt:) Fotografen vår er en av de beste og har vunnet masse priser så de ville veldig gjerne bruke våre bilder fordi de skal taes der oppe:) Men de skal godkjennes av meg først da.. Men du, ma-79, kom på det nå, vi har faktisk "fulgt" hverandre helt fra gravide tiden på bim:) Da var nicket mitt påskebaby, så påskebaby ble marsbaby:) Vet ikke om du husker det? Morsomt at begge går lykkelige her inne også!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Husker godt påskebaby! Så det er deg, det altså!? Koselig! Gratulerer med forlovelse og graviditet da! Kanskje jeg ser bilder av deg på messa da. Ja, det kan jo hende de har stands om utenlandsbryllup også- det har jeg ikke tenkt på. Blir vel å ta med mamma da, tenker jeg
Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Så gøy:) Vi sees vel her inne, men må bare si at det høres jo fantastisk ut å reise til Thailand å ha bryllup!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2007 Ja, ikke sant!? :-D Perfekt for oss iallefall! Var der under tsunamien 2.juledag 04, og derfor skal vi gifte oss på samme strand, samme dato i 08..
Mamma til verdens beste barn Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Oi, nå fikk jeg frysninger! Så utrolig fint og for en avrunding hvis jeg kan si det på noe som må ha vært fryktelig tøft for dere! Vi har noe av det samme gående selv, dvs vi skal vies av samme prest som begravet vårt første barn, det føles veldig riktig og han ble utrolig rørt! Med bare familien og noen få venner til stede, intimt og personlig! Skjønner at vi gleder oss assa:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2007 Hvis du fikk frysninger, fikk ikke jeg noe mindre frysninger... Fint for dere å ha samme prest, da. Og når han ble så rørt også, betyr det sikkert at han gjør sitt ytterste for å gjøre det til en personlig vielse for dere. Utrolig leit å høre at dere mistet barnet. Synes jeg husker at du pratet litt om det på BIM. Masse lyke til iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå