♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Har dere noen forslag til hva man kan gi til besteforeldre i julegave? Noe man kan lage selv kanskje? (barna er 3,5 og 2 år) På forhånd takk for alle forslag
Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Kjøpte fine hvite lerret og lot barna lage maleri med fingermaling slik minsten kunne vere med. De holder seg fint. Gjelder bare å ta fra dem maleriet før alt blir svart, og ikke gi mange farger på en gang. Kjøpte rimelige lerret på clas olsen eller europris.
Lykke*Li Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Hva med en fotokalender, eller et forstørret bilde av dem med en pen ramme? Bak pepperkaker med barna, putt dem i et vakum-glass. Det er jo morsomt! Eller hva med å lage et eget album som viser hva dere har gjort dette året?
rødt&blått Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Kopper eller syltetøyglass med håndavtrykk; Kjøp 2 farger glassmaling og klin på hendene til barnet og la barnet holde rundt koppen/glasset med hendene! _har gjort det med min snart-2-åring, og det gikk veldig bra. Malingen tørker fort på fingre, så jobben må gå fort! Skal gi kopper til besteforeldrene + glass m hjemmelagd syltetøy.
## lille blomst ## Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Jeg brukte sånne svarte scrapbokkalbum( svart utenpå og svarte sider inni) i 23*22 cm. Barna (4 år og 1 1/2) mala og tegna på ark som jeg limte inni boka. I tillegg har jeg dikt og noen bilder inni. Ble kjempefin. Ble på en måte som et lite minnealbum.
## lille blomst ## Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 opps scrapbookalbum skulle det stå :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå