Gå til innhold

Har du en type svangerskaps/småbarnsfamilie- bok hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par stykker, men likevel er det en hel masse å lure på tross "bibler" av noen bøker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det, noe svigrinnen min dyttet på meg da jeg ble gravid. MEN å lese i de bøkene var det dummeste jeg kunne gjøre, særlig da jeg var veldig nervøs for at noe skulle GÅ galt i de første ukene, og at det senere skulle VÆRE noe galt med barnet.. Jeg la de fort fra meg, og denne gang har jeg ikke lest noen ting. Vil ikke lese om alt som kan skje, og ikke skje.. Jeg har en bok om barnesykdommer da, den kan sikkert bli kjekk en vakker dag;)

Skrevet

Det er en del ting man som nygravid(spesielt) har NULL peiling på. Og rettigheter som man kanskje ikke visste om. Og generelle ting som blir spurt om på småtroll som kanskje kunne vært greit å fått i en bok?

Hva skjer eeegentlig det 1.året med en baby? Hvordan gjør man det med søvn, bespisning, hva skjer eeeeegentlig med krooppen din, hva med alt ammestyret som man aldri hører om, men som man må finne ut av selv. Kan ramse opp MASSE som man kunne skrevet ned, en slags førstehjelpsbok;)

Eller, blir det kanskje FOR mye av det gode........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...