LilleVilleVilja Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Noen andre som har beibiser der navlen har kommet ut etter noen uker? Var hos lege, som så på den for ei uke siden, men han mente det ikke var farlig så lenge den ikke ble hard, eller vond når man trykket den inn. Men det ser så forferdelig ubehagelig ut! Hvor lang tid tok det før den gikk tilbake til vanlig fasong hos deres beibiser? Hun er nå 8 uker, og den kom ut for 2 uker siden. Ingen reaksjon når vi tar på den, eller holder den inne. Huff. Håper det betyr at hun ikke plages med den.
Elinemor1 Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Jonas hadde også navlebrokk. den kom vel ut når han var ca 3-4 uker. Jeg syntes det var helt forferdelig!Det måtte jo plage gutten. Men når jeg hadde vært hos lege nr 3, så roet jeg meg. Det plager ikke barna i det hele tatt, så du kan slappe helt av :-) Har full forståelse for bekymringene dine men som sagt så merker de ikke noe til det. Navlebrokken til Jonas gikk vel ned når han var rundt 4 mnd, så den ble helt fin :-)
~\/ero~ Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Sønnen min fikk også det etter noen uker. Legen her mente også at det ikke var farlig og at det ville gå tilbake etterhvert. Gutten min har ikke gjort noe av det. Tror nok ikke datteren din gjør det heller siden hun ikke reagerer når dere tar på den. Nå er han 3mnd, og navelen driver å går tilbake nå. Hvis det ikke er noe forandring på 3mnd kontrollen og du er bekymret så kan du jo ta det opp igjen da.
LilleVilleVilja Skrevet 20. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2007 Tusen takk for svar! Er så mye bedre å høre andre som har opplevd det, enn bare å høre fra legen at det antagelig går bra Det ser jo så dramatisk ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå