Gå til innhold

Jeg trenger venner!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hoff... jeg har ingen venner, eller, omgangsvenner da...

Har ei god venninde, som bor laaaaangt unna. Kjenner ingen her jeg bor, og de vennene jeg har fra før, har jeg på en måte vokst litt fra føler jeg.. :(

Syt og klag! Jeg vil ut og treffe folk!

Har bare familie og være med her, og det blir litt kjedelig i lengden det og...

Eller er det bare sånn det er og være etablert og ha hus og barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du da?

Skrevet

jeg har venner, men kan være vennen din jeg........;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så snillt :) Hehe :)

Jeg bor i vestfold :o)

Skrevet

Kan også være vennen din HI, har ikke særlig med venner her jeg heller. Jeg lurte på hvor du bor, for hadde du bodd i nærheten kunne vi ha møtt hverandre.

Skrevet

vet ikke om jeg misforsto det avslutningsvis der du sier (sitat) "Eller er det bare sånn det er og være etablert og ha hus og barn?"

Det er ingenting som sier at man skal bli kjerring eller grå mus for om man har mann, barn og hus å ha alt i:p

Her i huset er det "full pupp" selv med ekteskap og tre barn. Vi gjør både ting hver for oss- og ting sammen, Med både hans, mine og felles venner. Han har til og med begynt å bli med meg på rideturer- det gjorde han aldri før han traff meg :)

Er det ikke barselgruppe der du bor? Vær aktiv i lokalmiljøet ditt! Følg med på hva som skjer i lokalavisa!

Vis litt initiativ- by på deg selv. Verden smiler til glade jenter!!

Skrevet

Syns det har blitt mer slik som du forteller om etterhvert som man etablerer seg. Selv om lysten til venner er der så har man jo ikke like mye tid som før, alt skal jo gjøres hele tida og jeg merker det er vanskeligere enn før å opprettholde kontakt med folk. Desverre.

Skrevet

uff, kjenner følelsen! har hatt det slik jeg oxo,men heldigvis flyttet vi tilbake til gamlebyen å d bedret seg! er ikke lett..

merker d på mine venninner uten barn at holdninger å prioriteter er anerledes, altså måten å tenke på er forandret på meg etter at jeg har blitt mor! men legg meg til på msn du, så kan jo vi prate der!:)

[email protected]

Gjest Sekretøsa
Skrevet

la deg til ;)

Syns liksom ikke døgnet har nok timer! :( Også er det så langt for meg og kjøre om jeg skal til noen venninder (langt og langt, 20 minutter til nærmeste, og 2-3 timer til den lengst unna)

Fikk desverre ikke vært med på barseltreffet den første gang, også har jeg helt glemt når andre er :(

Flytta til en "midtimellomplass" for sambo's jobb, og faren til snuppa, så bor igrunn ganske øde!!!

Men det kommer seg vel :)

Skrevet

Bor også i Vestfold hvis du ønsker noen venner. Har en på 3 år og en ventenes i mars.

Skrevet

jeg har hytte i vestfold. bor i oslo og trenger også gode venner. alle "gamle" venner er å studerer i trondheim og england og ingen av mine venner har barn på min unge sin alder. trenger flere venner jeg og. som gjerne har fått unge i år

Skrevet

ser jeg bor langt unna... men kan gjerne være vennen din allikevel!

legg meg til på msn om du vil.. [email protected]

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har fått ungen i år ja :) Omtrent for 2.5 mnd siden :) Men fikk ei i sept. 04 og ;o)

Skrevet

Bor i Tønsberg. Hvor gammelt er barnet ditt?

Skrevet

Jeg har heller ikke så mange venner, har så og si ingen igjen egentlig, etter at jeg ble mamma og etablert. Jeg har ikke lange veien til vestfold heller... Du kan gjerne legge meg til msn også [email protected]

Skrevet

Hvor i Vestfold bor du? Er ofte på besøk hos mamma, og kunne jo slått to fluer i en smekk :) send gjerne PM om du heller vil det.

Skrevet

Hvor i Vestfold bor du da Palmesus?

Jeg er også fra Vestfold!

Laaaangt ute da men. hehe. På riktig side av brua vel og merke ; )

Skrevet

Bor du på Tjøme?. Vi er der mye om sommeren. Svigerfar har hytte der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...