Gå til innhold

Jeg har syndet i dag!


mamman til karen elisabet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

julemusikken strømmer ut i stua.

 

Koslig her nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe;) det er du ikke alene om ;) jeg holder på me julevasken, og har på carola sin jule cd;)

Skrevet

hehe kos deg ;) Her har vi syndet siden oktober, ungene har spilt julemusikk så det har jomet i hele nabolaget ;) Og i helgen kommer vi til å synde ennå mer :o) Siden hans barn ikke er her neste helg når vi skal begynne å pynte litt til jul, tar vi det da.. Med pepperkake baking og kakemenn ;) Og et lite pepperkake hus :P Kjenner jeg klør i fingrene etter å få begynt å pynte *sukk*

Skrevet

Skulle vente til 1 desember jeg,men må si det klør i fingrene her også.

hadde jeg kommet meg på loftet så hadde julepynten vært nede alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...