Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 ...men ikke kjenner så mye bevegelser, kan jeg slå meg til ro med at alt er bra med den lille da??
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Spørs jo hvor langt du er kommet. Hvis du er rundt uke 20 eller noe, kan du roe deg med at alt er bra om du hører hjertelyden. Er for tidlig enda til å kjenne tydelige spark alle dager.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg var hos jordmor i dag og hørte hjertelyden for første gang!! Ble så glad, da var det endelig en bekreftelse på at det faktisk er liv der inne!! Har ventet veldig på å få et tegn, siden jeg hverken har særlig mage enda og heller ikke har gått opp mer enn 2 kg på 16 uker...Så når du hører hjertelyd, tror jeg du kan ta det rimelig med ro på at alt er som det skal! Jeg har ikke kjent noen bevegelser enda, men ble veldig lettet over å høre hjertelyden i dag:)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 HI her Jeg er i 22+ 3 i dag, og jeg kjenner henne hver dag, men ikke noe kraftige spark enda, men fikk høre hjerte lyd hos JM og så lenge jeg har hørt den skal vel alt være i orden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå