Mersa og gutta <3 Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Driver å overfører alle til ekstern harddisk nå, og sletter fra datan, men synes det er litt utrygt å ha de bare ett sted....Kopierer dere til cd, eller dvd?
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 vi kopierer de over på en annen pc også. mest fordi den her er så ustabil
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Har dem på min data, barnefar sin data og på cd. Tror jeg kommer til å lage kopier av cd-ene til å ha hos mamma...da kan hun både se på dem og ha en ekstra kopi i tilfelle noe skjer.
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Vi ønsker oss ekstern harddisk til jul! Men nå oppbevares de på to pc'er og planen er å legge de over på cd og lagre i brannsafe hos foreldrene mine. Ønsker oss faktisk en liten brannsafe til jule til nettopp slike ting selv.
Pysa Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Harddisk og cd her hjemme, pluss ekstra cder hos mamma.
Mersa og gutta <3 Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Hvor mye plass er det på en cd egentlig? Vil jeg få plass til alle bildene fra ett år på en cd.. (tror det er rundt 6 GB)
rødhette* Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Harddisk og eurofoto. Kunne tenkt meg å hatt en bankboks og hatt i... Lurer på hva det koster å leie... Samme med filmene av lillegutt...
kvirrevittt Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 vi har bilda på min pc, på gubben sin pc, på ekstern hardisk og på minnepinne trur eg. Gubben sin oppgåve med back-up, så eg har ikkje heilt oversikt. Det med at dei er på begges pc er fordi dei blir lagt inn på hans, men sidan eg styrer mest med redigering og foto-bok og slikt, har dei etterkvart havna på min. Har desverre ingen papirutgåve endå, og vi har hatt digi-kam i mange år, så blir nok mange å bestille snart (trur ca 1000 bilde, og alle som skal i album og diverse....uææææ)
Himmel og hav Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 På to ulike pcer her hjemme, og på cd på jobben til mannen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå