Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere de digitale bildene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å overfører alle til ekstern harddisk nå, og sletter fra datan, men synes det er litt utrygt å ha de bare ett sted....Kopierer dere til cd, eller dvd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

vi kopierer de over på en annen pc også.

mest fordi den her er så ustabil

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Har dem på min data, barnefar sin data og på cd. Tror jeg kommer til å lage kopier av cd-ene til å ha hos mamma...da kan hun både se på dem og ha en ekstra kopi i tilfelle noe skjer.

Skrevet

på fotoknutsen.no

Skrevet

Vi ønsker oss ekstern harddisk til jul! Men nå oppbevares de på to pc'er og planen er å legge de over på cd og lagre i brannsafe hos foreldrene mine. Ønsker oss faktisk en liten brannsafe til jule til nettopp slike ting selv.

Skrevet

Harddisk og cd her hjemme, pluss ekstra cder hos mamma.

Skrevet

Hvor mye plass er det på en cd egentlig? Vil jeg få plass til alle bildene fra ett år på en cd.. (tror det er rundt 6 GB)

Skrevet

Harddisk og eurofoto. Kunne tenkt meg å hatt en bankboks og hatt i... Lurer på hva det koster å leie...

Samme med filmene av lillegutt...

Skrevet

vi har bilda på min pc, på gubben sin pc, på ekstern hardisk og på minnepinne trur eg. Gubben sin oppgåve med back-up, så eg har ikkje heilt oversikt. Det med at dei er på begges pc er fordi dei blir lagt inn på hans, men sidan eg styrer mest med redigering og foto-bok og slikt, har dei etterkvart havna på min. Har desverre ingen papirutgåve endå, og vi har hatt digi-kam i mange år, så blir nok mange å bestille snart (trur ca 1000 bilde, og alle som skal i album og diverse....uææææ)

Skrevet

På to ulike pcer her hjemme, og på cd på jobben til mannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...