Gjest Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Er det bare meg som har fått med meg at det er minst to sånne i uka og har vært det i flere mnd? Siden interessen aldri daler mener jeg?
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Spetakkel; nei, men hvor mye man har igjen etter regninger er betalt, hvor mye man har inn i måneden osv.. Jeg er egentlig ganske drittlei. Jeg blåser vel i hva andre tjener!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jada, overser en del jeg også, men på den annen side så stusser jeg jo litt over at det er 2ggr eller mer per uke. Siden de trådene er så hyppige og gjerne har mange (mer eller mindre realistiske) svar bør jo de fleste få de med seg i løpet av en dag?! Og jeg er veldig sikker på at nntekten min eller din ikke er drastisk forandret de siste 3 dagene;)
Gjest Skrevet 20. november 2007 #5 Skrevet 20. november 2007 Klart det, men 2 ggr eller mer i UKA?! *leeei*
Gjest Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 signerer denne. Og med tanke på den hetsen enkelte KJERRINGER (ja, det mener jeg) er i stand til å lirke ut seg anonymt på bakgrnun av informasjon de får i sånne tråder- og andre, så er de totalt meningsløse. Om du har tusen kroner mer enn meg Tillab, og vi har noenlunde samme utgifter- skylder du meg tusen da? Eller er det noe sted jeg kan kreve dette?? hahahaha
LINDA*** Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 Tillab, min venn.... Ikke for å virke dust eller provoserende (seriøst). Men that's life;) Og, en annen ting: hva så om du blåser i hva andre tjener? Skal det være interessant for alle andre at _du_ driter i det? Det er jo veldig mange like innlegg her på DIB. Til og med på samme side! Alt fra "de på 3mnd - se hit", eller hva skal jeg ha på babyen-tråder... For ikke snakke om "hvor lenge sover deres babyer"-tråd. Så jeg skjønner jo selvsagt hva du mener.... Hopp over det du driter i da vel;) La deg UUUUUUprovosere, hehe...
Lykke*Li Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 Skjønte at denne var ment til meg nå Visste ikke at det har vært sånne tråder her før....Er jo ikke her inne hver dag og saumfarer hver eneste side. Men det er jo opp til en selv om en vil svare!!!
Gjest Skrevet 20. november 2007 #9 Skrevet 20. november 2007 slitsomt om alt blir tatt personlig... tror Tilab mente mer generellt.. Beklager- det dreide seg ikke om noen navngitte... Lite drama å hente..
A4 Husmor.... Skrevet 20. november 2007 #10 Skrevet 20. november 2007 Vi har bare 50.000,- igjen på konto etter at regningene er betalt, bør det holde?
Gjest Skrevet 20. november 2007 #11 Skrevet 20. november 2007 ♫ŋuŋŋe♫ Du har helt rett, jeg mener helt generelt. Det kan likegodt være de to fra forrige uke, eller noen av de andre temaene som gjerne går en gangn om dagen her inne:) Og en sjelden gang i mellom er det faktisk lov å gå lei, til deg som nevnte at "that´s life". Jeg har vært aktiv bruker her inne i halvannet år og du har vel ikke sett meg klage så forbanna mye har du vel?
Gjest Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 egentlig skulle det vært eget SYTEFORUM? hehe.. for oss som ikke er glad i det genereltt? Skulle tro vi hadde det ille så mye syting som man får se her.. Det er liksom forum for alt annet.. Og et SKRYTEFORUM så de som har behov for å fortelle om alle tusenene for mye, eller den flotte Q7'en sin, de begavde barna, foreldrene, vennene osv :=) DA har vi eliminert alt annet enn Skravel- på skravle.. ikke dra denne lengre, damer- da havner den på KRANGLE. *kannoenleggedendit?*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå