Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Jenta mi på 4 mnd nekter å ta puppen så jeg gir henne nesten bare flaske.. og det har jeg gjort i nesten 2 mnd nå.. ammer bare av og til når jeg får henne til å ta tak.. begynner å bli sliten av dette nå.. så har bestemt meg for å bare gi mme på flaske! men hvordan får jeg bort melken i puppene? må jeg ta noen tabeletter eller forsvinner den bare av seg selv? må jo få ganske melkespreng da isåfall..
These Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 jeg hadde ikke så mye melk ca 30ml til sammen, så da bestemmte jeg meg for å bare gi flaske. fikk ikke melkespreng slik at det gjorde vond, bare slik at det rant litt, men det gikk over etter noen dager...kommer fortsatt en liten dråpe viss jeg klemmer selv om det er 2 mnd siden jeg sluttet å amme. men det vareiere nok sikker fra person til person..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Hadde ikke noe spreng da jeg slutta å amme snulla, men jeg hadde jo så lite melk. Noen dager etter siste amming håndmelka jeg ut 80 ml siden det var litt press på puppene...så var det over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå