♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 makaroni og ost... er det noe saus eller noe jeg kan ha i???
Gjest Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Hvit saus vil jeg tro? Med litt parmesan, hvitløkskrydder ol i tillegg til salt og pepper så blir det nok bra. Evt noen urter.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. november 2007 #4 Skrevet 20. november 2007 Jeg tror sukkererter i småbiter og purre hadde vært godt oppi også. Og kanskje sherrytomater over?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå