Gå til innhold

healing,kanalisering,husrens,hjelpere..ny tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

healing kan blant annet hjelpe på å bli gravid,få bedre overskud og div andre plager.

det er medfødte evner jeg har og har stort sett brukt dem siden jeg var lita.

send meg helst post og er det problemer med postkassa så kan dere bruke [email protected]

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke sendt på postkassen din, men dette hørtes spennende ut. Hvordan foregår det og hva trenger du å vite om meg?

Skrevet

Hei:)

jeg har jo skrevet til deg endel ganger,men enda ingen spire er kommet.

Jeg har vært til undersøklese og alt var bra med meg og samboeren min har testa seg og alt er bra med han.

Jeg var inne til lap for 3 dager siden og da fant de ut at den høyre egglederen min var tett,så nå har de ordnet opp der inne.

Legen sa det var mye større sjangs for å bli gravid nå...så nå er jeg så spent..

har el midt i desember en gang,så da får vi se om det blir en liten spire i des.

men jeg er veldig spent på hva du får opp kimby...vil du ta en titt på meg igjen??

klem:)

Baas¤16pp¤kom frem lille spire

Skrevet

hei kimby!

vil du ta en titt på meg å. har skrivd til deg flere ganger.. vil du se når jeg blir gravid. er født 120685.

takker

Skrevet

Hei Kimby, kan du ta deg tid til å se litt på meg? Jeg og sambo har prøvd å bli gravid siden i mars, jeg hadde en tidlig SA i september, og jeg begynner å bli litt fortvilt og redd for at det aldri skal klaffe for oss. Kan du ta en titt og si hva du ser? Blir jeg gravid snart? Og vil det gå bra? Evt kan du jo se om du ser gutt eller jente, selv om jeg blir overlykkelig uansett kjønn.

Meg: 15.01.81

sambo: 18.05.80

Håper på svar :)

Skrevet

Men samboeren min skal være bortreist i februar... så det går jo ikke.

Skrevet

det er det jeg får opp..men det kan jo hende den blir unnfanget i januar og du får posetiv test i februar

Skrevet

takk.. blir kanskje en ekstra fin jul i år da :)

Skrevet

Ja, vet du det kan faktisk stemme. Jeg har eggløsning i slutten av januar :) Da blir det spennende å se!!! Takk for at du tok deg tid :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...